نسخه کامل ویندوز ویستا به همراه كرك و آپديت ها تا تاريخ July 2007

ما ميدانيم كه همه شما به تمام ويژگي هاي ويندوز ويستا آگاه هستيد اما با هم به شرح كلي آن ميپردازيم :
ویندوز ویستا، نسل جدید سیستم عامل های شرکت مایکروسافت است که سرانجام پس از سال ها انتظار و با صرف میلیارد ها دلار هزینه، نسخه نهایی آن در تاریخ 30 ژانویه 2007 عرضه و فروش رسمی آن در سراسر جهان آغاز شد.
ده دليل مهم براي نصب "ويندوز ويستا" :
۱- ‬ضريب امنيت بالا: به رغم آنكه شركت مايكروسافت تلاش كرد با انتشار مجموعه اصلاحي و به روزكننده "سرويس پك ‪ "۲‬براي "ويندوز اكس‌پي" اين سيستم‌عامل را از لحاظ امنيتي به حد قابل قبولي برساند، اما حتي ضريب امنيت "ويندوز اكس پي" مجهز به "سرويس پك ‪ "۲‬نيز با ضريب امنيت "ويندوز ويستا" قابل مقايسه نيست.
برخورداري از يك ديوارآتش (فايروال) قدرتمند و دو طرفه كه اطلاعات ورودي و خروجي از رايانه را بررسي مي‌كند، فن‌آوري "ويندوز سرويسز هاردنينگ" كه از اجرا شدن مخفيانه كدهاي مخرب در رايانه و تغييرات ناخواسته تنظيمات سيستم‌عامل جلوگيري مي‌كند، رمزنگاري تمامي اطلاعات موجود در هارد ديسك رايانه به منظور جلوگيري از سوء‌استفاده از اطلاعات شخصي كاربران، فن‌آوري "يوزر اكاونت پروتكشن" به منظور محدود كردن اختيارات امنيتي كاربر با هدف حفاظت از رايانه، تنها بخشي از توانمندي‌هاي جديد امنيتي سيستم‌عامل "ويندوز ويستا" هستند.
- ۲‬برخورداري از اينترنت اكسپلورر ‪ : ۷‬مايكروسافت با تقليد از مرورگر محبوب "فايرفاكس" تلاش كرده‌است نگارش جديد "اكسپلورر" را به قابليتهايي نظير مشاهده چند وب سايت در يك پنجره مرورگر(‪ ،(Tab Browsing‬مديريت بهتر ويژگي‌هاي امنيتي، امكان شناسايي وب سايتهاي مشكوك به حملات "فيشنگ" و جلوگيري از دانلود و اجرا شدن كدهاي مخرب از اينترنت بدون آگاهي كاربر، مجهز كند.
- ۳‬كيفيت گرافيك بسيار بالا: شركت مايكروسافت براي نخستين بار كيفيت گرافيك سيستم‌عامل "ويندوز" خود را به حد بالايي رسانده‌است. در "ويندوز ويستا" محيط گرافيكي زيبايي به نام "ايرو گلس"(‪ (Aero Glass‬وجود دارد كه فعال كردن آن تصاوير متحرك، جلوه‌هاي سه‌بعدي و تصاوير شفاف
(‪ ،(Transparencies‬آيكن‌ها و پنجره‌هاي شفاف را به ارمغان مي‌آورد و نه تنها ظاهر "ويندوز" را دگرگون مي‌كند بلكه كار كردن با آن را نيز بهبود مي‌بخشد.
(فعال كردن قابليت "ايرو گلس" نيازمند كارت گرافيكي و پردازنده قدرتمند است)
- ۴‬قابليت جستجوي دسكتاپ: شركت مايكروسافت جستجوگر دسكتاپ بسيار قدرتمندي را در "ويندوز ويستا" گنجانده كه به هيچ وجه با گزينه كند و ناكارامد "جستجو"(‪ (Search‬در "ويندوز اكس‌پي" قابل مقايسه نيست و كاربران مي‌توانند با استفاده از آن با سرعت و دقت بالا در ميان انواع فايلها، ايميل‌ها و مطالب اينترنتي موجود در هارد ديسك رايانه خود و يا شبكه رايانه‌اي مورد استفاده، به جستجوي موارد مورد نظر خود بپردازند.
- ۵‬به روزنگاري اينترنتي: "ويندوز ويستا" بر خلاف "ويندوز اكس‌پي" از مرورگر "اينترنت اكسپلورر" براي دانلود به روز نگارها(آپ ديت) استفاده نكرده و خود به يك برنامه به روزنگار مجزا مجهز شده كه نتيجه آن به روز نگاري متمركز و سريعتر ويندوز و برنامه‌هاي جانبي آن است.
- ۶‬بهبود قابليتهاي صوتي تصويري: نرم‌افزار "مديا پلير" در "ويندوز ويستا" از ابزار نه چندان محبوبي كه هم‌اكنون در "اكس‌پي" مي‌بينيم، به يك برنامه صوتي و تصويري كامل و جذاب بدل شده‌است. برنامه "ويندوز فوتو گالري"(‪ (Windows Photo Gallery‬سرانجام قابليت مديريت عكسهاي ديجيتالي را به "ويندوز" آورده كه به كمك آن مي‌توان به راحتي عكسها را مديريت، طبقه بندي، ويرايش و چاپ كرد. برنامه "دي وي دي ميكر"(‪ (DVD Maker‬نيز امكانات جالبي را براي ساخت و ويرايش تصاوير ويدئويي در اختيار كاربران "ويستا" قرار مي‌دهد.
- ۷‬كنترل دسترسي اطفال: "ويندوز ويستا" به قابليتي مجهز شده كه والدين، معلمان و مسئولان كتابخانه‌ها مي‌توانند از جهات مختلف بر نحوه دسترسي اطفال به رايانه نظارت داشته‌باشند. به كمك اين ويژگي مي‌توان وب سايتهاي خاص را در اينترنت فيلتر كرد، دانلود فايل را محدود نمود، برنامه‌ها و بازي‌هاي رايانه‌اي قابل اجرا در رايانه را مشخص كرد و حتي روز و ساعت دسترسي كودك به رايانه را نيز تعيين نموده و محدود نمود.
- ۸‬قابليت پشتيباني از اطلاعات هارد ديسك: زماني كه "ويندوز ‪ "۹۵‬به بازار آمد، رايانه‌هاي شخصي داراي هاردديسكهاي حداكثر ‪ ۳۰۰‬مگابايتي بودند اين درحالي است كه هم‌اكنون رايانه‌هاي جديد داراي هارد ديسكهاي ‪ ۳۰۰‬يا ‪۴۰۰‬ گيگابايتي هستند و به همين علت "ويندوز ويستا" به منظور حفاظت از كاربر در برابر احتمال فاجعه پاك شدن و يا از بين رفتن ناگهاني اين حجم اطلاعات، به قابلت پشتيباني(‪ (Back up‬جديدي مجهز شده و به علاوه ويژگي "سيستم ري‌استور"(‪ (System Restore‬در آن براي بازگرداندن رايانه به بهترين وضعيت قبلي در هر لحظه، بهينه‌سازي شده‌است.
- ۹‬به اشتراك‌گذاري هارد ديسكها: "ويندوز ويستا" به توانايي به اشتراك‌گذاري هارد ديسكها(‪ (Peer-to-peer‬مجهز شده كه كاربران گروه‌هاي مشخص شده مي‌توانند با استفاده از آن از طريق اينترنت به تبادل فايل و پيغام ميان يكديگر بپردازند.
- ۱۰‬نصب در تنها ‪ ۱۵‬دقيقه! : هرچند نگارشهاي آزمايشي فعلي "ويندوز ويستا" براي نصب شدن روي رايانه همانند "ويندوز اكس‌پي" دست كم به حدود يك ساعت زمان نياز دارند اما مايكروسافت وعده داده‌است نسخه نهايي اين سيستم‌عامل به گونه‌اي طراحي شده كه كاربران مي‌توانند در حدود ‪ ۱۵‬دقيقه آن را روي رايانه خود نصب و راه‌اندازي كنند.

 

با تمامي اين تفاسير، برخي نكات منفي نيز در "ويندوز ويستا" به چشم مي‌خورند كه اگرچه در مقايسه با نكات مثبت چندان به چشم نمي‌آيند اما توجه به آنها ارزشمند است:
- به خاطر داشته باشيم "ويندوز ويستا" براي عملكرد بهينه نيازمند يك رايانه قدرتمند است و به همين علت كاربران رايانه‌هاي قديمي‌تر بهتر است پيش از نصب آن به فكر ارتقاء رايانه خود باشند.
- كار كردن با "ويستا" به ويژه با قابليتهاي در ظاهر پيچيده‌اي نظير "فلدرهاي مجازي"(‪ ،(Virtual folders‬اندكي مشكل بوده و تغييرات فراوان در منوي "استارت" ممكن است كاربران نسخه‌هاي قديمي‌تر "ويندوز" را دچار سردرگمي كند.
 - مايكروسافت برخي ويژگي‌هاي استاندارد شده در "ويندوز"هاي قبلي را در "ويستا" تغيير داده كه اين امر مي‌تواند سبب نارضايتي كاربران شود.
- برخي ويژگي‌هايي كه مايكروسافت با تبليغات فراوان به "ويستا" افزوده در واقع نگارشهاي به روز شده ويژگي‌هاي قديمي‌تر هستند. به طور مثال برنامه "ويندوز ميل"(‪ (Windows Mail‬در حقيقت همان "آوت لوك اكسپرس" با تغييرات جزيي است و "ويندوز ديفندر"(‪ (Windows Defender‬نيز همان "مايكروسافت آنتي‌اسپايور" است كه تنها به روزنگاري شده‌است.
ویندوز ویستا در 7 نسخه با قابلیت های مختلف عرضه شده است:
- Vista Starter Edition 
این نسخه تنها مخصوص بازار های خاصی نظیر کشور های در حال توسعه خواهد بود. قیمت آن نسبت به سایر نسخه ها به میزان محسوس کمتر است. امکانات آن کاملا محدود است, به عنوان مثال تنها امکان اجرای سه برنامه همزمان در این سیستم عامل وجود دارد.
- Vista Home Basic Edition
. چیزی شبیه به نسخه Home ویندوز XP و نسبت به نسخه های حرفه ای ویستا برخی قابلیت های موجود برای این نسخه غیر فعال شده است.
- Vista Premium Vista Edition Vista
نسخه کامل خانگی ویندوز ویستا است. این ورژن دارای قابلیت Media Center نیز می باشد.
- Vista Professional Edition
نسخه حرفه ای
- Vista Small Business Edition
داری برخی سرویس های اشتراکی مایکروسافت است.
- Vista Enterprise Edition
مخصوص مدیران IT, همراه با Virtual PC و امکان رمز گذاری کامل.
- Vista Ultimate Edition
کاملترین نسخه ویندوز ویستا، این نسخه بهترین سیستم عاملی که تاکنون برای کامپیوتر های شخصی ارائه شده است میباشد. امکان بهینه سازی عملکرد آن برای کاربران مختلف وجود دارد. این ورژن تلفیق قدرتمندی از نسخه کامل خانگی Premium Vista Edition و نسخه حرفه ای Professional Edition است. بنابراین دارای تمامی قابلیت های هر دو نسخه خانگی و پیشرفته خواهد بود. علاوه بر این ابزار های ویژه ای برای ساخت Podcast  و همچنین قابلیت های جدیدی برای Game به آن اضافه شده است. سرویس های آنلاینی به نام Club نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این ویژگی به کاربران امکان دسترسی خاص به موزیک ها و ویدئو ها را می دهد.
برخی از امکانات جدید ویندوز ویستا عبارتند از :
- نمای گرافیکی بسیار زیبای Aero
- برخورداری از موتور جستجوگر قدرتمند داخلی و سیستم مدیریت جدید
- افزایش امنیت ویندوز بدون نیاز به نصب هرگونه ویروس یاب
- مرورگر اینترنت اکسپلورر نسخه 7.0
- نسخه ی شماره 11 ویندوز مدیا پلیر
- سیستم پشتیبان گیری از فایل های مهم بصورت کاملاً خودکار
- تکنولوژی صوتی تشخیص صدای کاربر
- تنظیمات پیشرفته جهت برقراری ارتباط با شبکه اینترنت
- قابلیت شناسایی بیش از 90% سخت افزارهای موجود
- بروز رسانی خودکار ویندوز
- کنترل والدین بر روی استفاده فرزندان از اینترنت
- و ...
برخي از ويژگي هاي جديد ويندوز ويستا را در زير مشاهده كنيد :

 

منبع : آسان دانلود | گيگارايانه

- پیش نمایش زنده پنجره ها
به وسيله اين ويژگي جديد شما ميتوانيد كه پنجره هاي را كه Minimize كرده ايد را با رفتن موس بر روي آنها پيش نمايشي از آن را مانند آنچه در تصوير ميبينيد ملاحضه كنيد !

 

منبع : آسان دانلود | گيگارايانه

- ساید بار
اين نوار كه در گوشه اي از صفحه كاري شما ظاهر ميشود ميتواند شما را در انجام عمليات سريع كمك كنيد و نيز يك زيبايي خاصي را به ويندوز بخشيده است

 

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود

- نمای گرافیکی زیبای Aero
اين قابليت با شيشه اي كردن پنجره هاي ويندوز و نماهاي سه بعدي و شفاف در جاهايي ديگر از ويندوز يك نماي زيبا را براي شما ايجاد ميكند .

 

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود

- اینترنت اکسپلورر 7 :
يكي از دلايل نصب ويندوز ويست امنيت و آسايش در دنياي اينترنت است ، ويندوز ويستا از نسخه جديدي از كاوشگر اينترنت با نام IE7 بهره ميبرد كه يكي از پر مخاطب ترين مرورگرهاست . از قابليت هاي جديد آن باز شدن چند پنجره در يك پنجره است كه به آن Tab Browsing ميگويند .

 

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود

- پنجره های سه بعدی
ويندوز ويستا براي زيبايي و راحتي كاربران ويندوز يك محيط كاملاً سه بعدي از تمامي پنجره هاي ويندوز را ايجاد كرده است كه اين نما از نزديك يك شاهكار است.
 - موتور جستجوگر داخلی ویندوز
به واسطه اين ويژگي تمام ويندوزدر يك جا و در هر لحظه در اختيار شماست چون با قرار دادن يك موتور جستجو در هسته ويندوز سرچ هاي سريع و با دقت را از اين قابليت شاهد بوده ايم .


 

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود

- مرورگر ویندوز
مرورگر ویندوز بسیار کار آمد و کاربردی شده است و شما به راحتی میتوانید بین فایلها و پوشه ها حرکت کنید.

 

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود

- منوی استارت
منوي استارت كه زيبايي آن چندبرابر ويندوزهاي قبلي است با محيطي سازمان يافته و قيافه اي شيك و جمع و جور توانسته است چشم ها را به سمت خود جذب كند

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود
- DirectX 10
ویرایش شماره 10 نرم افزار DirectX نیز همراه با ویندوز ویستا نصب میشود که به شما در اجرا بازی های جدید و پردازش های گرافیکی حجیم کمک میکند.

 

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود

- امنیت بالاتر
در مقابل حملات خطرناک فایل های مخرب و حملات ویروسی توسط نرم افزار قدرتمند Windows Defender که دارای بروزرسانی اتوماتیک و قابلیت هاي بسیار زیاد دیگری است و در نوع خود از جمله بهترین نرم افزار های ضد ویروس به حساب می آید به همراه ویندوز ویستا عرضه میشود.

 

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود

- حرکت بین پنجره ها
  قابلیت حرکت بین پنجره ها با استفاده از کلید های Alt+Tab به همراه پیش نمایش محتوای هر پنجره کاملتر شده است.
طريقه نصب ويندوز ويستا : ابتدا تمام بخش هاي نام برده شده در زير را دانلود نمائيد و آنها را درون يك فولدر كپي كنيد ، سپس بر روي قسمت اول رفته و آن را از حالت فشده خارج ميكند و به صورت خودكار سراغ بقيه قسمت ها ميرود و آنها را در يك فلدر قرار ميدهد ! در اين هنگام فايل  Iso را با يكي از نرم افزار هاي رايت بر روي يك دي وي دي رايت كنيد و سيستم خود را با سي دي رام بوت نمائيد و اقدام به نصب وبندوز كنيد .
طريقه كرك ويندوز ويستا : ابتدا فايل كرك را دانلود نموده و پس از پايان مراحل نصب ويندوز  آن را بر روي كامپيوتر خود اجرا نمائيد و منتظر بمانيد كه سيستم يك بار ريستارت شود ، در اين هنگام بعد از بالا آمدن ويندوز ديگر ويندوز شما نسخه 30 روزه نميباشد و به طور كامل رجيستري شده است و ميتوانيد آن را با سايت ميكروسافت بروز رساني كنيد ! توجه داشته باشيد كه اين نوع كرك ساده ترين و قويترين كرك است كه تا امروز ارائه شده است و هيچ مشكلي ندارد .

 دانلود ويندوز ويستا : بخش اول | بخش دوم | بخش سوم | بخش چهارم | بخش پنجم | بخش ششم | بخش هفتم | بخش هشتم | بخش نهم | بخش دهم | بخش يازدهم | بخش دوازدهم | بخش سيزدهم | بخش چهاردهم | بخش پانزدهم | بخش شانزدهم | بخش هفدهم | بخش هجدهم | بخش نوزدهم | بخش بيستم | بخش بيست و يكم | بخش بيست و دوم | بخش بيست و سوم | بخش بيست و چهارم | بخش بيست و  پنجم | بخش بيست و ششم  - حجم :  2.525 گيگابايت - آپلود شده بر روي سرور هاي راپيدشير

Crack كرك ويندوز ويستا - حجم : 2.98 كيلوبايت
  پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 با تشكر از عليرضا
 سايت سازنده
 منبع :  گيگارايانه | آسان دانلود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a