تخته برد هوشمند

 

مشخصات فنی برد هوشمند

تکنولوژی ساخت این بردهوشمند Optical image touch system می باشد.
سایز وایت برد الکترونیکی  : 78 اینج
بردهوشمند،وایت بورد،وایت بردهوشمندسرعت تشخیص وایت برد لمسی : points/sec 100
امکان نوشتن در بی نهایت صفحه و ذخیره اطلاعات در کامپیوتر ت و مقاوم (Enamel Steel) در برابر ضربه ، ضد خش
امکان نصب بر روی دیوار ویا پایه چرخدار متحرک
*این وایت برد دیجیتال (اسمارت برد) مجهز به کلیدهای میانبر جهت کمک به بالا بردن عکس العمل کاربر می باشد.
*یکی از ویژگیهای منحصر به فرد این وایت برد هوشمند Multi User بودن آن است که به دو کاربر اجازه می دهد بصورت همزمان بر روی این وایت برد الکترونیکی فعالیت نمایند.




 

 

 

برد هوشمندinteractive board _

1)دارای ابعاد استاندارد آموزشی 84" اینچ 2) دارای سطح پلاستیک فشرده و مقاوم و سبک 3) دارای سطح نوشتاری دو منظوره با ماژیک وایت برد و لمسی  با انگشت و ضد ضربه 4) دارای دو ردیف میانبر های اجرای تدریس الکترونیکی خاص دبیر و دانش آموز در دو سمت تخته 5) دارای سیستم IR با سرعت بسیار بالای پردازش 6) دارای 3 قلم کوچک دانش آموزی و یک قلم بزرگ دبیر 7) به همراه کلیه نرم افزار های محتوی درسی تمامی مقاطع تحصیلی شامل کتاب های الکترونیکی و انیمیشنی  استاندارد درسی به همراه آزمایشگاه های مجازی شیمی و فیزیک با قدرت نصب بر روی سیستم کلیه دبیران مدارس به تعداد بدون محدودیت نصب قوی ترین ترین سامانه تولید محتوی دبیر با قابلیت انیمیشن سازی مطالب تدریس شده به صورت انیمیشن کلیه محتوی الکترونیکی درسی وارد شده در نرم افزار با قابلیت ویدئو کنفرانس مستقیم مطالب در حال تدریس دبیر بدون استفاده  از دوربین مدار بسته در کل جهان – نقشه های الکترونیکی ایران و تهران –تشریح مجازی الکترونیکی تعاملی (قورباغه و..) –نرم افزارهای مجازی مدارس قرآنی و......

     گارانتی و خدمات

دارای 3 سال گارانتی کامل به همراه 10 سال خدمات و پشتیبانی

وايت بورد هوشمند  كه در ابعاد “64، “78، “95 در دو نوع سيم دار و بيسيم به بازار عرضه شده است از تكنولوژي پيشرفته حسگرهاي ميدان مغناطيسي   استفاده مي كند و در برابر انواع صدمات فيزيكي آسيب ناپذير است.با  مي توان وايت بردي پر از رنگ و نشاط و جذابيت براي دانش آموز پديد آورد.

  برخلاف ساير وايت بوردهاي هوشمند كه حتي در مقابل كمترين ضربات و آسيب هاي فيزيكي مصونيت ندارند،از رويه و مواد بسيار مقاومي ساخته شده   است به گونه اي كه حتي خودكار و خط كش و ساير ابزارهاي نوك تيز كه در يك كلاس يافت مي شود آن راخراب نمي كند.

 


 ET
                         
 با نرم افزار انحصاري iqboard A با بازار عرضه شده كه خود يك نرم افزار حرفه اي براي ايجاد مطالب و پرزنتيشن است. اين نرم افزار قابل تبديل به دو قالب كلي براي آموزش به كودكان و بزرگسالان است.library نرم افزاريست براي همه گروه هاي سني و همه كسب و كارها. با اين نرم افزار به مجموعه بي نظيري شامل 30000 نمونه از مطالب و اشكال دسترسي داريد. با اين نرم افزار مي توان درس ها و پرزنتيشن هاي بسيارحرفه اي در حوزه هاي فني-مهندسي، رياضيات، فيزيك يا شيمي پديد آورد.





 primary
براي كودكان طراحي شده است. طراحي جذاب اين نرم افزار باعث مي شود تا نوشتن روي وايت بورد به يك بازي مبدل شود و آموزگار با دسترسي به 14000 نمونه از مطالب و اشكالِ مناسب كودك، توانايي ايجاد هرنوع آموزشي را براي او داشته باشد.




هر دو نرم افزار داراي ابزارهاي بسيار فراوان براي طراحي پرزنتيشن، ابزارهاي خاص براي كاربري هاي رياضي، ضبط و پخش صوتي و تصويري مطالب،

 شناسايي خط (OCR) به زبان فارسي و انگليسي مي باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a