Western Digital My Passport Essential 500GB

تصویر 7

ایده‌آل
امتیاز: 8  * انتخاب نشریه سخت‌افزار *
فایل‌های صوتی و تصویری روزبه‌روز حجمشان افزایش می‌یابد و داشتن یک هارددیسک همراه با ظرفیت و قیمت مناسب ضروری به نظر می‌رسد. مدل 500 گیگابایتی My Passport Essential ابعاد و وزن مشابه مدل 320 گیگابایتی داشته و برای انتقال اطلاعات از پورت USB 3.0 استفاده می‌کند. تمامی این عوامل در کنار قیمت مناسب آن باعث می‌شود، این هارددیسک برای مصارف روزمره و بدون نگرانی از مشکل کمبود ظرفیت گزینه‌ای مناسب باشد.
مانند مدل 320 گیگابایتی، هارددیسک داخلی این مدل دارای سرعت چرخش 5400 دور در دقیقه و هشت مگابایت حافظه داخلی است. همچنین یک دیود‌نوری کوچک نیز برای نمایش وضعیت هارددیسک وجود دارد که کاربر می‌تواند به راحتی از وضعیت هارددیسک مطلع شود. نرم‌افزار‌های آن نیز مانند دیگر سری‌های Essential شامل نرم‌افزار تهیه نسخه پشتیبان و رمزگذاری روی فایل‌ها است.


ابعاد: 15×83×110 میلی‌متر
وزن: 140 گرم
نوع رابط: USB 3.0
قیمت: 87/000 تومان
گارانتی: سازگار

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

شرکت ال‌جی در نمایشگاه امسال CES در لاس‌وگاس با رونمایی از تلفن همراه هوشمند Spectrum خود نشان داد که تلاش عجیبی را برای ربودن عنوان باکیفیت‌ترین صفحه نمایش از صفحه نمایش‌های موسوم به AMOLED آغاز کرده است.

گوشی Spectrum شرکت ال‌جی که با فن‌آوری نسل چهارم LTE کار می‌کند، از جمله محصولات الکترونیکی است که در نمایشگاه فن‌آوری CES 2012 به نمایش درآمد.

 

به گزارش فارنت، بزرگترین ویژگی این تلفن همراه، نمایشگر کیفیت بالای ۱۲۸۰ در ۷۲۰ آن است. گوشی جدید ال‌جی که قرار است برای استفاده در شبکه ورایزون وایرلس عرضه شود، دارای فن‌آوری صفحه نمایش مشابه مورد استفاده در تلویزیون‌های HD شرکت ال‌جی است.

این گوشی به نسل جدیدی از نمایشگر های موبایل IPS LCD تحت عنوان True HD IPS مجهز شده استکه شرکت ال‌جی در کنفرانس امسال سعی در مقایسه و نشان دادن برتری این صفحه نمایش در مقایسه با صفحه نمایش‌های موسم به Super AMOLED داشت.

شرکت ال‌جی در این کنفرانس سعی دارد ثابت کند که صفحه نمایش True HD IPS از نظر وضوح بر و طبیعی بودن رنگ‌ها برتر از AMOLED است.

صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی گوشی جدید ال‌جی تراکم پیکسل فوق‌العاده ۳۲۹ پیکسل بر اینچ را نشان می‌دهد که در قیاس با Retina با ۳۲۶ پیکسل بر اینچ برتری نشان می‌دهد اما از این نظر،  در قیاس با صفحات Super Amoled همچنان بازنده است.

Spectrum یک پردازنده دو هسته‌ای ۱٫۵ گیگاهرتزی Qualcomm با محافظ صفحه نمایش Gorilla دارد. این گوشی با نسخه ۲٫۳ آندروید کار می‌کند که البته قابل ارتقا است و از خدمات گوگل موبایل شامل جی‌میل، یوتیوب، گوگل‌تاک، گوگل سرچ و گوگل مپز پشتیبانی می‌کند و به اندروید مارکت دسترسی دارد.

در پشت این گوشی یک دوربین هشت مگاپیکسلی با قابلیت زوم خودکار و فلش LED قرار دارد که تصاویر ویدیویی را با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل ضبط می‌کند و یک دوربین ۱٫۳ مگاپیکسلی نیز برای چت ویدیویی در مقابل گوشی گنجانده شده است. این گوشی نسخه ۳٫۰ بلوتوث را دارد و یک کارت حافظه Micro SD 16 گیگابایتی به همراه آن عرضه می‌شود و می‌توانید آن را تا حداکثر ۳۲ گیگابایت ارتقا دهید




تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

گوشي موبايل سامسونگ samsung s8500 wave يكي ديگر از از محصولات سامسونگ است كه با پخش آهنگ هاي پلي فونيك وmp3 توانسته است كاربري خود را براي علاقه مندان به موسيقي بعنوان يك موزيك پلاير قوي و زيبا  پيشنهاد دهد.اين گوشي همچنين از دوربين قوي 5 مگاپيكسل برخوردار است كه ميتواند نياز كاربر را از حمل يك دوربين حرفه اي با خود بي نياز كند

گوشي موبايل samsung s8500 wave    داراي صفحه نمايش شفاف و زيبا از نوع Super AMOLED و با مشخصات   ، 16 ميليون رنگ۴۸۰ x ۸۰۰ پيکسل ، 3.3 اینچ مي باشد.

يكي ديگر از مزاياي اين گوشي زيبا تشخيص دست خط و قفل هوشمند گوشي است كه در بعضي گوشي ها ديدن نمي شود.

سيستم عامل اين گوشي از نوع سيستم عامل bada است كه يك سيستم عامل جديد است كه داراي سرعت بالايي است



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

عکس تلویزیون

پاسخ فوری: LED! (البته آخرین سری هر مدل و حداکثر تا ۵۲ اینچ).

پاسخ کامل:

LCD، Plasma، CRT،TFT، Laser TV، Projection TV و یا OLED ، نوع سه بعدی (۳D)  آن، کدام تلویزیون را بخرید؟!

کلمات بالا (LCD، Plasma، CRT،TFT، Laser TV، Projection TV و یا OLED) را بارها بارها از زبان افرادی زیادی شنیده اید در این مقاله می خواهیم تکلیف این کلمات را برایتان روشن کنیم در صورتیکه که قصد دارید تلویزیون جدیدی بخرید پیشنهاد می شود این مقاله را بخوانید چون قرار است برای خرید آن پول زیادی بپردازند (اگر چه اخیراً خیلی ارزان شده! ) و دیگر اینکه امروزه تلویزیون با امکانات پیش روی ما مثل ماهواره، فیلم ها و دی وی دی های جدید با زیرنویس فارسی همزمان با کشور های بزرگ دنیا آن فقط با ۱۰۰۰ تومان قطعاً زمان زیادی پای آن خواهید نشست.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

ببینین : لپ تاپ اپل به طور معمول در بین گرانقیمت ترین لپ تاپ های جهان قرار دارد که البته با این مدل جدید خود که مک بوک گلد نام دارد رکورد گرانترین لپ تاپ جهان را به خود اختصاص داد .



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

بازار کامپیوترهای همراه یا لپ تاپ ها یکی از متنوع ترین و پر مهره ترین بازارهای فعلی در عرصه دیجیتالی به شمار می رود. تعداد برندهای گوناگون و مدل های مختلف حاضر در این رده تا حدی بالاست که انتخاب بدون برنامه ریزی و مشاوره یک ریسک به تمام معناست. از همین رو دسته بندی بازار و معرفی برندهای گوناگون و نقاط ضعف و قوت آنها می تواند کمک فراوانی به کاربران این رده در انتخاب یک نوت بوک مناسب بنماید.

به گزارش ورد آی تی ,  پس از  معرفی 10 لپ تاپ برتر دنیا در سال 2011  و با توجه به استقبال شما خوانندگان گرامی برآن شدیم تا در دو گزارش , 20 لپ تاپ برتر دنیای را در سال 2012 همراه با توضیحاتی مختصر به حضور شما سروران گرامی معرفی کنیم .

لازم به ذکر است در این مقاله صرفا به معرفی 20 لپ تاپ برتر پرداخته میشود و تاخیر یا تقدم آن مزیتی در لپ تاپ محسوب نمی گردد و اعداد صرفا جهت نشان دادن شماره موضوع هستند .

اگه به لپ تاپ علاقه دارید ادامه مطلب را بخوانید



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

در اين پست از سكه به بررسي تخصصي گوشي نوكيا Nokia N9 ميپردازيم.گوشي نوكيا N9 هنوز وارد ايران نشده است .قيمت اين گوشي در بازارهاي جهاني در حدود $777.78 است(در حدود 950 هزار تومان)

 

بقیه اش تو ادامه مطلب هست



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

 

WWE Raw Ultimate Impact 2012 بازی کشتی کج بسیار مشهوری می باشد که طرفدارای بسیاری در سیستم های مختلف مثل کامپیوتر,ایکس باکس و پلی استیشن دارد.این نسخه از سری بازی های کشتی کج WWE Raw برای کامپیوتر ساخته شده است که با عنوان بازی کشتی کج ۲۰۱۲ تعداد دفعات دانلود بسیاری را دارد.WWE  ۲۰۱۲ دارای گرافیک بسیار مناسب و حجم نسبتا کمی می باشد که هم اکنون می توانید این بازی کشتی کج مهیج را از سایت دانلود سازان,با لینک مستقیم دانلود کنید.

 

بازی کشتی کج WWE Raw 2012

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای صحیح wwe 2012:
Operating system: Windows XP/Vista/7
Processor: Pentium 4 2.0 GHz / Athlon XP 2400 +
Memory: 512 MB (1 GB for Vista)
Video: 256 MB, GeForce FX 5600 / Radeon 9500, DirectX 9.0
Sound card: compatible with DirectX 9.0
Free space on HDD: 1 GB

حجم : ۶۰۲ مگابایت

لینک دانلود تو ادامه مطلب هست



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود نرم افزار اندازه گیری ضربان قلب برای گوشی های آندروید

 


دانلود نرم افزار اندازه گیری ضربان قلب برای گوشی های آندروید
نرم افزاری که هم اکنون برای کاربران گوشی های آندروید آماده نموده ایم نرم افزاری است که موفق به کسب جایزه سلامت سال 2011 شده است.بله Instanse Heart Rate نرم افزاری قدرتمند برای اندازه گیری ضربان قلب کاربران گوشی های آندروید است.برای اندازه گیری کافیست که شما انگشت خود را بر روی دوربین گوشی قرار داده و منتظر نمایش تعداد ضربان قلب خود باشید.این نرم افزار بر روی گوشی های با سیستم عامل اندروید 1.6 و بالاتر قابل اجراست.
home/mihan/public_html/site-theme/blue/ads/khanwars/4.php
 
 تو ادامه مطلب چندتا نرم افزار دیگه هم هست


ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود مجموعه 800 Paid Android Apps Collection
 
| برای اولین بار در میان سایت های ایرانی و خارجی |
| دانلود رایگان مجموعه 800 نرم افزار معروف و پرکاربرد مخصوص گوشی های آندروید |
 
در این پست وب سایت میهن دانلود مجموعه ای را با عنوان 800iPaid Android Apps Collection برایتان آماده کرده ایم. این مجموعه شامل 800 نرم افزار کاربردی سیستم عامل جدید آندروید می باشد که دارندگان گوشی های موبایل با این نوع سیستم عامل می توانند از این برنامه ها استفاده کنند. این سیستم عامل که توسط کمپانی معروف گوگل عرضه شده در مدت زمانی بسیار کم در لیست پرطرفدارترین سیستم عامل گوشی های موبایل قرار گرفت و جالب است بدانید که یکی از رقبای اصلی سیستم های iOS و Symbian می باشد. گوشی هایی که با سیستم عامل آندروید روانه بازار شدند خیلی زود توجه افراد را به خود جلب کردند و همه گیر شدند که یکی از دلایل آن تنوع برنامه ها و بازی های آندروید می باشد زیرا بسیاری از برنامه ها و بازی هایی که به عنوان مثال برای سیستم عامل سیمبیان ساخته می شوند، خیلی زود نسخه آندروید آن هم عرضه می شود و اینطور نیست که مانند گذشته فقط تنوع برنامه و بازی مختص یک نوع سیستم عامل باشد و دارندگان گوشی های با سایر سیستم عامل ها در حسرت استفاده از آن برنامه باشند. یافتن نرم افزارها و بازی های آندروید در اینترنت چندان کار دشواری نیست اما از آنجا که برخی از افراد وقت کافی برای جستجوی برنامه های مورد نظرشان را ندارند این مجموعه به آنها کمک می کند تا به آسانی به نرم افزار های مورد نظرشان دسترسی داشته باشند زیرا در این پک 800 نرم افزار معروف و پر کاربرد آندروید قرار گرفته است. همچنین نرم افزارهای موجود در این مجموعه با نسخه های مختلف سیستم عامل آندروید سازگارند در واقع سعی شده از هر برنامه چند نسخه در این پک قرار داده شود که کاربران نسخه های مختلف این سیستم عامل به آسانی بتوانند برنامه های موجود در این پک را بر روی گوشی های خود نصب و اجرا کنند.
جهت دانلود و مشاهده لیست نرم افزارها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a