عکسهای بیشتر + ویدئو در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 1 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

http://www.mobilegazette.com/handsets/htc/htc-legend/htc-legend-1.jpg
ادامه ی مطلب رو هم ببینید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 1 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

فارنت: چرا شرکت اپل تاکنون به فکر عرضه صفحه نمایش بزرگتر از ۳٫۵ اینچ بر روی صفحه نمایش تلفن همراه آیفون خود نبوده است؟ چرا تلفن‌های همراه هوشمند با صفحه نمایش بزرگتر از ۳٫۵ اینچ در دست شما خوش‌دست (اصطلاح خوبی بود؟) نیستند! این سوالیست که شاید پاسخ داستین کورتیس یک وبلاگ‌نویس به آن، منطقی‌ترین و بهترین پاسخ باشد. وی در وبلاگ خود آورده است:

هنگامی که در خیابان در حال راه‌رفتن هستید و گوشی گالاکسی‌اس۲ خود با صفحه نمایش ۴٫۲۷ اینچی را در دست گرفته و در حال کار با گوگل‌مپ هستید، سعی کنید با همان دست خود (طبیعتا با انگشت شست)‌ گوشه بالای سمت راست صفحه نمایش را لمس کنید. بسیار دشوار و خسته‌کننده است. حالا من آیفون ۴ خود را بیرون می‌آورم تا آزمایش فوری انجام دهم و این طور جواب می‌دهد که وقتی شما آیفون را در دست چپ خود بگیرید و انگشت شست شما آزاد باشد شما تقریبا به راحتی به سمت دیگر صفحه نمایش دسترسی کامل دارید.

 

تصویر گرافیکی بکار برده شده توسط داستین کورتیس به وضوح منظور وی را بیان می‌کند و این دقیقا جواب همین سوال است که چرا ما تاکنون آیفون با صفحه نمایش بزرگتر تجربه نکرده‌ایم. اندازه ۳٫۵ اینچ اندازه ایده‌آل تا زمانیست که تمام انسان‌ها به اندازه ارتفاع قد ۷ فوت (۲٫۱۳۳۶ متر)‌و دستانی به اندازه ماهی‌تابه برسند!




تاریخ: دو شنبه 30 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

 

بعد از ارایه آیفون جدید، کاربران زیادی در مورد طول عمر باطری شکایت داشتند.
چیزی که اپل در ابتدا آن را نادیده گرفت. اما بعد از گسترده شدن شکایت ها موضوع
 را یک مشکل نرم افزاری نامید و همه منتظر بودند با آپدیت جدید مشکل را رفع کند.

چند روز پیش بالاخره آپدیت از راه رسید اما همچنان کاربران زیادی از
 مشکل باطری آیفون 4S شکایت داشتند. در نهایت اپل هم روز گذشته
 اعلام کرد که این آپدیت تمام مشکلات باطری را حل نمی کند. اما جزئیات
بیشتری در این مورد مشخص نشد.


از طرف دیگر برخی Siri را عامل مشکل باطری در آیفون می داند
 و سایت iFixit متوجه شده در آیفون جدید یک سنسور مادون قرمز تعبیه
 شده که همیشه روشن است و برای تشخیص بالا بردن آیفون برای فرامین
 صوتی به Siri به کار می رود. هر چند بسیاری از کاربران حتی با خاموش کردن
 Siri و سرویس های موقعیت یابی مشکل باطری را دارند.

جالب اینجا است که به نظر می رسد بدشانسی اپل در باطری هایش به آی پادهای
 قدیمی هم سرایت کرده باشد چرا که این شرکت امروز در بیانیه ای عجیب اعلام کرد برخی
 مدل های نسل اول آی پاد نانو که ساخت ۵ سال پیش هستند مشکل باطری دارند و باید
 برای تعویض برگردانده شوند!

به هر حال مشکل باطری آیفون 4S همچنان برای بسیاری از کاربران حل نشده است.
 با اینکه اپل ادعا می کند این یک مشکل نرم افزاری برای تعداد محدودی کاربر است،
 اما می توان در صحت این صحبت ها شک کرد و به مشکلی گسترده تر و حتی سخت افزاری
 اندیشید. چرا که اپل در این مورد سابقه خوبی ندارد و حتما ماجرای
مشکل آنتن
 دهی آیفون 4
را به خاطر دارید؟




تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

استیو جایز مبتکر اپل در دوران حیات خود،همیشه از یک خودرو بدون پلاک استفاده می کرد!
 
[تصویر: g1zp52dlm5a0kvx7qc8b.jpg]

پس از بررسی و پرس و جو،مشخص شد که استیو جابز همان طور که در بسیاری از موارد شعار متفاوت باشید را سرلوحه کارهای خود قرار داده بود در این مورد نیز این مسئله صدق می کرد!
او در واقع از قانونی در کالیفرنیا مبنی بر"یک راننده پس از خرید خودرو نو می تواند تا 6 ماه از آن بدون پلاک استفاده کند"استفاده می کرد و هرگز مرتکب قانون شکنی نشد!
تنها کاری که جابز انجام می داده این است که با یک شرکت اجاره خودرو قرارداد بسته بود که هر 6 ماه یک بار،یک خودرو مرسدس بنز SL55 صفر کیلومتر را به مدت 6 ماه در اختیار او بگذارد!



تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

منبع : www.AsanDownload.com


 

اگر به دنبال آن هستيد كه رمزهاي عبور خوتان را با امنيت بيشتر كنترل كنيد و انها را بصورت يكجا و با بالاترين امنيت از دست loggerها و جاسوس افزارها حفظ كنيد ما به شما استفاده از نرم افزار Password Depot را پيشنهاد مي كنيم. اين برنامه همانند يك انبار است اما انباري كه در آن رمز عبورها و اطلاعات شخصي و مهم خوتان را انبار مي كنيد. آيا تا به حال به اين فكر كرده ايد كه اگر loggerها و جاسوس افزارها به سيستم شما نفوذ كنند و سيستم شما به وجود آنها آلوده شود چه خطرات بزرگي ممكن است شما و اطلاعات و رمزهاي عبورتان را تهديد كند؟ برنامه Password Depot  با يك محيط بسيار ساده و امن و كاربرپسند به شما كمك مي كند تا تمام اين افكار و ترسها را از خودتان دور كنيد و حتي اگر جاسوس افزارها نيز به سيستم شما نفوذ كردند از در امان بودن اطلاعات شخصي و رمزهاي عبورتان مطمئن باشيد. علاوه بر اينها برنامه Password Depot  ليست رمزهاي عبور شما را با الگوريتم Rijndael 256 كه هنوز در uncracked و مطابق با استانداردهاي فعلي، امن ترين روش رمزنگاري اطلاعات در كامپيوتر است حفاظت مي كند.
شما ميتوانيد فايل حاوي رمزهاي عبور خودتان را در هر محلي كه بخواهيد قرار دهيد.
- بر روي سيستم محلي خودتان كه ميتواند در منزل يا در فروشگاهتان باشد.
- در كارت حافظه كه به اين ترتيب شما هميشه كلمه عبورتان را در دست داريد.
- در اينترنت كه در اين حالت شما مي توانيد در هر زمان و  مكاني به آن دسترسي داشته باشيد.
- در شبكه خودتان كه در اين حالت با قرار دادن برنامه Password Depot بر روي شبكه محلي مي توانيد با ساير كاربران آنها را در دسترس داشته باشيد.
استفاده از توابع متعدد جديد و بهبود جزئيات براي مديريت كلمات عبور شما و استفاده بيش از 100000 كاربر در سراسر جهان از اين برنامه يك دليل مهم براي استفاده از اين برنامه است.اين نرم افزار ايجاد امنيت مي كند و به شما و كاركردنتان آزادي بيشتري مي دهد. اين برنامه رمزهاي عبور شما را در برنامه به رسميت مي شناسد و به هنگام وارد شدن به سايت مورد نظر به منظور وارد كردن اطلاعات عبور بصورت خودكار آنها را وارد مي نمايد. كاربران مي توانند معاملات و ديگر فعاليتهاي خود را با شرايط كاملا استثنائي انجام دهند. با استفاده از متغيرهاي برنامه و با كمك آنها شما مي توانيد هر وب سايتي را كه مي خواهيد فقط با كليك چند موس به طور خودكار به آن وارد شويد بدون نياز به وارد كردن اطلاعات شخصيتان. شما مي توانيد برنامه را بر اساس نيازهايتان شخصي سازي كنيد و اطلاعات جديد خودتان را در پايگاه برنامه ثبت كنيد. برنامه گزينه هاي بسياري دارد كه شما را در اين پيكر بندي كمك مي كند. شما مي توانيد به وسيله Password Depot تنها با يك كليك موس پيچيده ترين كلمات عبور را ايجاد كنيد. علاوه بر اين برنامه كيفيت و ميزان ايمن بودن رمز عبور شما را چك مي كند و اگر از نظر امنيتي پائين باشد به شما هشدار خواهد داد. قابليت Wizard برنامه كاربران را حمايت مي كند و شما مي توانيد كلمات عبور خودتان را بصورت ويزارد ثبت كنيد. همچنين شما مي توانيد Password Depot را به صورت ويزارد بر روي USB خوتان نصب كنيد.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 29 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

جابز را همه با آن شوهای تجاری خارق‌العاده‌اش در مک‌ورلد می‌شناسیم و به یاد می‌آوریم ، در حالی که با انرژی زیاد و مشتاقانه خصوصیات محصولات جدیدش را تبلیغ می‌کند و به رخ می‌کشد، محصولاتی که حتی اگر از دید خبرگان، بهترین کالا در رده خود نیستند، از نظر زیبایی‌شناسی، بهترین هستند زندگی جابز واقعا خواندنی است


DSC05683.jpg

در مورد بیوگرافی و داستان زندگی استیو جابز چه می‌دانید؟ مرد ۵۲ ساله‌ای که هنوز علاقه دارد جین به پا کند، بلوز یقه‌ اسکی مشکی بر تن کند و با کفش ورزشی در جلسات و کنفرانس‌های مهم ظاهر شود.

بقیه اش تو ادامه مطلب برو زندگی یه مخترع رو ببین



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

شایعات بسیاری درباره تلفن هوشمند بعدی سامسونگ از سری محبوب گلکسی اس مطرح شده است. از تصاویر تقلبی تا امکانات عجیب و غریبی که بی شک ساخته ذهن خلاق علاقمندان به گوشی بعدی سامسونگ است. اما در این میان برخی از شایعات و مدارک چندان هم بی اساس نبوده اند. ضمن آن که اخیرا سایت معتبر کره ای ETNews برخی از مشخصات این تلفن را بیان کرده و گفته احتمالا این گوشی در ماه فوریه 2012 معرفی شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

Samsung S2 Portable 500GB

 




هارددیسک‌های خارجی در ابعاد و اشکال مختلفي در بازار وجود دارند تا کاربران بتواند بر‌اساس نياز خود يکي از اين مدل‌ها را براي انتقال اطلاعات انتخاب کنند. بعضی از آن‌ها که دارای بدنه مقاوم در برابر ضربه هستند، اغلب ابعاد بزرگ‌تری در مقایسه با مدل‌های معمولی‌تر دارند. اما در این میان، مدل‌هایی نيز یافت می‌شوند که بسیار جمع‌وجور بوده و تقریباً اندازه یک هارددیسک 2/5 اینچی هستند.
یکی از این هارددیسک‌های جمع‌وجور، سری S2 شرکت سامسونگ است که دارای پوششی پلاستیکی است. سطح رویی آن براق بوده و در شش رنگ مختلف تولید می‌شود. براق بودن بدنه باعث می‌شود، اثر انگشت به راحتی روی آن باقی بماند اما شاید بتوان از این مورد در قبال ابعاد کوچک آن صرف‌نظر کرد. با این حال، استفاده از پوشش پلاستیکی باعث شده، مقاومت آن در برابر ضربه و فشار چندان زیاد نباشد. البته برای هارددیسک یک پوشش از چرم مصنوعی در نظر گرفته شده که مقاومت هارددیسک در برابر ضربه و فشار را افزایش مي‌دهد اما در عین حال، ضخامت آن را نیز زیاد می‌کند.
این هارددیسک برای انتقال اطلاعات از رابط USB 2.0 استفاده می‌کند. طول کابل آن حدود پنجاه سانتی‌متر است و بد نبود که کیف چرمی آن طوری طراحی مي‌شد که محلی برای قرارگیری کابل نیز وجود داشته‌باشد. بالای محل اتصال کابل نیز یک ديود‌نوري آبی رنگ قرار دارد که هنگام خواندن و نوشتن اطلاعات روشن و خاموش می‌شود.




تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

بازهم یک هارددیسک خارجی دیگر و بازهم همان حرف و حدیث‌هایی که باید درباره هر هارددیسک خارجی گفته شود. شاید دیگر ظرف خلاقیت در ساخت هارددیسک‌های خارجی پر شده‌باشد اما هنوز شرکت‌ها سعی می‌کنند یکی دو حرکت جدید در محصولات خود اجرا کنند.
یکی از هارددیسک‌های خارجی که چند نکته کوچک و جالب در ساخت آن در نظر گرفته شده، هارددیسک CH11 از سری کلاسیک شرکت ADATA است. شاید در نگاه اول، نکته خاصی در این هارددیسک به چشم نیاید. بدنه آن از پلاستیک مات ساخته شده و در رنگ‌های مشکی، سفید و صورتی تولید شده‌است. مدل 750 گیگابایتی که ما تست کردیم تا حدودی ضخیم است، لبه‌های گردی داشته و به جز جلوی آن، دیواره‌های بغل به‌طور کامل صاف است (از این مدل، ظرفیت‌های پانصد گیگابایت و یک ترابایت نیز تولید شده‌است).
این هارددیسک به رابط USB 3.0 مجهز است و یک کابل با طول حدود پنجاه سانتی‌متر به همراه آن ارائه می‌شود. در کنار پورت USB 3.0 یک ديود‌نوري ساده قرار دارد که هنگام فعالیت روشن و خاموش می‌شود. در اين محصول از  يک هارددیسک داخلی 2/5 اینچی با سرعت چرخش 5400 دور در دقیقه استفاده شده‌است که هنگام فعاليت لرزش و صداي کمي دارد.
اما نکته اصلی در ساخت این هارددیسک، تلاش برای منظم کردن زندگی دیجیتال و مرتب کردن فایل‌های شما است و ADATA این‌کار را با ارائه یک راه‌حل بسیار ساده انجام داده‌است. لبه‌های صاف و بدنه به نسبت ضخیم به این دليل به‌کار گرفته شده تا بتوان آن را به صورت عمودی در قفسه یا کتابخانه قرار داد. همچنین هنگام اتصال به سیستم نیز می‌توان از لبه کنار، آن را روی میز قرار داد تا فضای کمتری اشغال شود. نکته بعدی ارائه پنج برچسب مختلف برای چسباندن روی لبه سمت راست هارددیسک است. این برچسب‌ها شامل لوگوهای کوچک رنگی و یک نوار باریک می‌شوند.
استفاده از این روش برای کسانی که به دنبال یک آرشیو دیجیتالی منظم روی چند هارددیسک خارجی هستند، بسیار مفید خواهدبود. با استفاده از این برچسب‌ها می‌توان به خوبی نوع محتوای داخل هارددیسک را مشخص کرد و با خیال راحت آن‌ها را درون کتابخانه قرار داد. در بحث حاضر نیز شاید در نگاه اول هارددیسک شما چندان در مقابل مدل‌های پرزرق و برق به چشم نیاید اما به‌طور حتم قرار گرفتن آن در کنار دیگر هارددیسک‌های آرشیو دیجیتالی به خوبی خود را به رخ دیگران خواهدکشید.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a