چطور ممکنه که این آقا هی داره بالا می ره؟


 

 


 


 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

منبع : www.AsanDownload.com


نمونه های متعددی از ویندوز در بازارها موجودند که برروی آن ها جمله جالبی هک شده است. قابلیت نصب خودکار همان جمله است، این چند کلمه نکته مهمی را بیان می دارد. اول این که وقتی مسئله این نوع ویندوز ها مطرح می شوند نشان از آن است که کاربر کارش را ساده تر دنبال خواهد کرد و لازم نیست برای نصب ویندوز مدت زمانی را صبر کند و برای لحظه به لحظه سوال ها و مراحل نصب منتظر بماند . دوم این که کاربرانی که با نصب نسخه های مختلف ویندوز آشنایی ندارد لازم نیست همیشه برای نصب به دنبال فرد دیگری باشند و به سادگی می توانند یک ویندوز را به سادگی نصب کنند. اما نکته ای دیگر هم مطرح می شود و آن هم اینجاست که چگونه شرکت های مختلف با نام ها و برندهای متعدد این گونه ویندوزها را از حالت عادی به شکل نصب اتوماتیک آماده می نمایند. مطمئنا نرم افزارهایی هستند که در این زمینه به این گونه شرکت ها کمک می کنند. یکی از این نرم افزارها که می تواند علاوه بر شرکت های نرم افزاری به کاربران معمولی هم کمک کند تا به جای وقت گذاشتن در نصب معمولی یک ویندوز با قابلیت نصب اتوماتیک تهیه کنند  Almeza MultiSet نام دارد. این نرم افزار این امکان را فراهم می کند تا به سادگی یک ویندوز اتوماتیک نصب تهیه کرد بدون این که کوچکترین آموزشی لازم باشد. نکته جالب این جاست که این نرم افزار قابلیت اضافه کردن سرویس پک های جدید ، نصب یا از بین بردن نرم افزارهایی که در ویندوز به صورت اتوماتیک نصب می شوند و مواردی از این قبیل را دارا می باشد. برای مثال می توان نسخه 8 از مرورگر اینترنت اکسپلورر و همچنین نسخه 11 مدیاپلیر را به صورت اتوماتیک برروی ویندوز XP قرار داد. ساخت دیسک های بوت ، کنترل از راه دور، پشتیبانی از انواع لوح های فشرده چه سی دی ها و چه دی وی دی ها، قابلیت ساخت ایمیج و بسیاری موارد کوچک و بزرگ دیگر از بخش های مهم Almeza MultiSet به شمار می رود. بد نیست که هریک از ما ویندوزی داشته باشیم که شخصا آن را آماده سازی کرده و هرگاه لازم شد از آن بهره مند شویم. تنها پس از استفاده از این نرم افزار و ساخت یک ویندوز اتوماتیک نصب لازم است سی دی ویندوز را گذاشته و منتظر بمانیم تا ویندوز و تمامی نرم افزارهای مورد علاقه به سادگی و به صورت خودکار نصب شوند



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


 

با آن كه چند ماه است كه از انتشار رسمي ويندوز ويستا ميگذرد اما بسياري از كاربران سايت آسان دانلود درخواست گذاشتن اين ويندوز زيبا را بر روي سايت داشتند . ما هم تصميم گرفتيم كه اين ويندوز را به همراه كرك معتبر و آخرين بروز رساني در يك جا و در يك پك استثنائي بر روي سايت قرار دهيم تا همه از اين ويندوز زيبا لذت ببريم ! اين ويندوز انتشاره يافته در July 2007 است و جديدترين نسخه ويندوز ويستا به حساب مي آيد . و نياز به نصب جداگانه بروزرساني ها ندارد چون اين بروز رساني ها همراه با خود ويندوز نصب ميشود
 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

Nod323 نسخه نهايي آنتي ويروس محبوب NOD32 Antivirus & Smart Security 5.0.93.0 Final برای ویندوز 32 و 64 بیتی

 

لینک دانلود تو ادامه مطلب هست

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

 


 

 

جموعه ای بی نظیر از انواع انتی ویروسهای قدرتمند موبایل با قابلیت اسکن و جستجوی کامل و دقیق فایل های خاصیت آپدیت از طریق اینتر نت و دارای قدرت بالا و اسکن سری که بصورت یک مجموعه از بین دهها انتی ویروس موبایل گلچین شده و توسط سایت تخصصی یک موبایل در سایت قرار گرفته شده است نام برخی از این آنتی ویروس های موبایل در ذیل آمده است
 

کلکشن انتی ویروس موبایل
 

 

NetQin Mobile Antivirus v1.00 for S60 & S60 3nd Edition

Simworks Antivirus 1.18ull Cracked

Macafe virusScan Mobile v 1.11 for S60, S60 3nd Ed, S603rd Ed

FSecure Anticirus for OS7

FSecure Antivirus OEM OS 9.1

Exo VirusStop 1.0 Cracked S60
 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود Award Keylogger ثبت تمامی عملکردهای کاربران


 

گاهی سیستم رایانه ای که ما از آن استفاده می کنیم در اختیار کاربران دیگر هم هست و کسان دیگری هم هستند که از آن استفاده می کنند ؛ بعضی اوقات می بایست بدانیم کاربران دیگری که از سیستم استفاده می کنند در کدام سایت ها گشت و گذار کرده اند یا در سیستم به دنبال چه هستند؟ اینجاست که نرم افزاری مثل Award Keylogger می تواند چاره ی بسیاری از موارد باشد. با این ابزار ساده می توان تمامی کارهایی که در یک سیستم رایانه ای انجام شده است را ذخیره کند. این جاسوس کوچک که از دسته جاسوسان مفید به شمار می رود حتی قارد است تا از کارهای انجام شده به صورت اتوماتیک عکس هم تهیه کند تا بتوان با استفاده از آن ها عملکرد دیگر کاربران را مشاهده نمود.
از امکانات و قابلیت های مفید Award Keylogger می توان با مخفی شدن به عنوان بخشی از ویندوز ، ذخیره حرکات ماوس ، ذخیره اطلاعات ردو بدل شده در مسنجرها ، هماهنگی با انواع زبان ها برای تهیه گزارش ، ثبت پسوردهای تایپ شده در محیط های مختلف و تهیه Log از سایت های بازدید شده اشاره کرد. این ابزار که حجم بسیار مناسبی هم دارد به صورت دو نسخه 32 بیت و 64 بیت قابل نصب و اجرا بوده و به راحتی امکان بهره گیری از آن وجود دارد.


 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

اعمال محدودیت در استفاده از کامپیوتر با WinLock Professional


 


اگر کامپیوتر شما در معرض استفاده دیگران قرار دارد این یعنی اینکه تمامی اطلاعات شما در اختیار آنهاست! اگر به فکر این هستید که این مشکل را حل کنید و برای کاربران دیگر محدودیت های مختلفی اعمال کنید تا هرکسی نتواند به هرانچه در کامپیوترتان است دسترسی داشته باشد، گروه پرتوان آسان دانلود نرم افزاری را در این زمینه از شرکت Crystal Office Systems معرفی کرده است. WinLock Pro نرم افزار قدرتمندی است برای حفظ حریم کامپیوتر شما و میتواند دسترسی به منابع کامپیوتر را محدود سازد و یک راه حل مناسب برای محافظت از کامیپوترهایی می باشد که در دسترس عموم قرار دارد ، می باشد. با Winlock Pro کاربر میتواند اطمینان داشته باشد که فقط افراد مجاز می توانند به اطلاعات حساس روی کامپیوتر دسترسی داشته باشند. تنظیمات بسیار زیادی در این نرم افزار گنجانده شده است که تمامی این تنظیمات ماهیت محدود کردن برای کاربران عمومی دارد. تنظیم اینکه کاربران دیگر چه زمانی بتوانند از کامپیوتر شما استفاده کنند میتواند خیلی مهم باشد. به این ترتیب کاربر اصلی توانایی این را دارد که زمان استفاده دیگران از سیستم خودش را محدود سازد و وقتی محدودیت استفاده به پایان رسید، کامپیوتر خاموش شود. این نرم افزار System Try ( نرم افزارهای فعال در کنار ساعت ویندوز ) فعالیت می کند و برای دسترسی به تنظیمات اصلی نرم افزار پسورد لازم است.با استفاده از نرم افزار میتوانید در استارت آپ پیغام های متنی و صوتی برای کاربر قرار دهید و به او محدودیت ها را توضیح دهید و یا هر پیغامی که میخواهید را به او اطلاع دهید.از دیگر قابلیت های نرم افزار امکان قفل کردن صفحه دسکتاپ می باشد و به این ترتیب کاربر به هیچ قسمتی دسترسی ندارد. قفل نمودن فایل ها و پوشه ها نیز مسلما از نیازهای اصلی برای حافظت از اطلاعات مهم است که با نرم افزار Winlock که آسان دانلود آن را معرفی کرده است قابل انجام می باشد. فيلتر نمودن محتوای اینترنت، غیرفعال کردن کلیدهای میانبر، غیرفعال کردن منو و دکمه استارت نیز از قابلیت های دیگر این نرم افزار قدرتمند می باشد. در مورد محدودیت در محتوای سایت های اینترنتی میتوان بیشتر توضیح داد که این محدودیت میتوان شامل آدرس سایت باشد و همچنین نرم افزار میتواند با چک کردن محتوای هر سایت اگر کلمه غیرمجازی که شما تعیین کرده اید در آن سایت باشد را بلوک کند و به این ترتیب آن سایت باز نخواهد شد.
شاید با خواندن توضیحات بالا این مسئله در ذهن شما پیش آمده باشد که اگر بخواهیم برای هر کاربر محدودیت مختلفی اعمال کنیم، بازهم این نرم افزار امکان چنین کاری را دارد؟ در پاسخ باید گفت بله WinLock Pro این امکان را میدهد که برای هرکاربر کامپیوتر بتوانید محدودیت های مختلفی را اعمال کنید به این ترتیب شما میتوانید به کاربران مختلف قابلیت های خاصی را بدهید و این یعنی مدیریت کامل روی دسترسی کاربران یک کامپیوتر عمومی که آسان دانلود با معرفی WinLock Pro این امکان را برایتان فراهم کرده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

مدل LEGEND اچ تی سی به عنوان پرفروش‌ترین گوشی این برند در بازار امروز (یکشنبه) تلفن همراه تهران معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از موبنا، امکانات بالا و قیمت مناسب مدل‌ فوق باعث شده تا بیشتر مشتریان ترجیح به خرید آن داشته باشند.

htc legend

گوشی LEGEND اچ تی سی که به بهای ۴۱۸ هزار تومان به فروش می رسد دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش  مولتی تاچ ۳٫۲ اینچی AMOLED  ، جک صوتی ۳٫۵ میلیمتری ،  ارتقا حافظه اصلی توسط مموری کارت تا ۳۲ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و سیستم عامل آندروئید است.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

با دانلود نرم افزار Save Flash 3.0.67 و نصب آن روی کامپیوتر خود به راحتی قادر خواهید بود تا هنگام مرور صفحات اینترنتی تمامی فایل های فلش SWF را همانند دیگر تصاویر روی کامپیوتر خود ذخیره و از آنها استفاده نمایید.

برخی ویژگی های نرم افزار Save Flash :

- افزودن تولبار مخصوص ذخیره فایل های فلش و ویدیویی بر روی مرورگرها
- ذخیره تمام فایلهای فلش و ویدیو موجود در سایت فقط با یک کلیک
- پشتیبانی از ویندوز ویستا
- امکان تعیین مسیر ذخیره فایل ها
- و ...

 

نرم افزار ذخیره فایل فلش از اینترنت Save flash



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

گروه اينترنتي مرداب | www.smskade.ir/group

بقیه اش تو ادامه مطلب هست



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a