برای این ساعت ویجت widget هوشمند بسیار زیبا را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. شما توسط این ویجت می توانید Shortcut نرم افزار های پرکاربرد و مورد نیاز و تماس های خود را در صفحه ی اصلی داشته باشد. اين نرم افزار قابل نصب و استفاده بر روی گوشی های دارای سیستم عامل آندروید است. هم اکنون می توانید این ویجت موبایل را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Shortcutter widget



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

 
 

 

بازی جدید و زیبای ماشینی Need For Speed World که از شرکت EA برای گوشی های جاوا تنها در سایز ۲۴۰×۳۲۰ ساخته شده است. این بازی را هم اکنون از سایت بزرگ تهران دانلود دریافت کنید

 

لینک دانلود تو ادامه مطلب هست

امیدوارم لذت ببرید



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

باز هم مجموعه 10 تایی از بازی های سامسونگ برای دانلود به صورت رایگان در سایت آرش 98

 10 بازی جدید سامسونگ را دانلود کنید و لذت ببرید.

 

لینک دانلود تو ادامه مطلب


ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

16 بازی جذاب برای گوشی های سامسونگ آماده کردیم که می توانید با لینک مستقیم و با سرعت بالا دانلود نمایید .

دانلود بازی سامسونگ در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه سوم از سری بازی های Modern Warfare منتشر شد تا رغیب جدی Battlefield 3 در سال ۲۰۱۱ مشخص شود ، ندای وظیفه بار دیگر با نسخه جنگ های مردن پا به عرصه رقابت گذاشته و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به سبک اکشن اول شخص است که یک بازی سراسر هیجان و استرس را تجربه خواهند کرد Call of Duty: Modern Warfare 3 داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی RELOADED بازی|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵٫۵ گیگابایت|

 

modern warfare 3 pc cover small دانلود بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای PC

 لینک دانلود تو ادامه مطلب هست راستی اگه خواستید کار شما راحت تر بشه برید تو ادامه مطلب خرید پستی بکنید خیلی راحت تر



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

منبع : www.AsanDownload.com
 


نسخه نهایی و فاینال ویندوز 7 Ultimate سرويس پك 1 ( 32 بیتی و 64 بیتی )
سرانجام پس از گذشت یک یک سال و نیم از انتشار نسخه نهایی ویندوز 7، سرویس پک یک این ویندوز با هزاران آپدیت امنیتی و ... منتشر شد !
تا پيش از اين مايکروسافت به شدت در مورد ويندوز 7 مخفي کاري مي کرد. هرچند که تصاويري از برخي نرم افزارهاي تغيير يافته سيستم عامل جديد منتشر شده بود. اما با ارايه نسخه بتاي ويندوز 7 مشخص شد سيستم عامل جديد جزو عمده ترين تغييرات ويندوز از زمان روي کار آمدن ويندوز 95 بوده است. اولين ويژگي که براي بسياري از کاربران بسيار مهم مي باشد معماري زير بنايي ويندوز 7 مي باشد که ديگر مانند ويستا مجبور به جستجو جهت درايور هاي مخصوص و مشکلات عدم نصب نرم افزار ها و ... وجود نخواهند داشت و به گفته مايکروسافت اين مشکلات در اين نسخه از ويندوز حل شده است!  در اين نسخه از ويندوز شرکت مايکروسافت با تحليل هايي که از کاربران خود به عمل آورد سعي نمود ويندوز7 را بهينه نمايد که اين بهينه سازي در محيط کاربري و ساير قسمت هاي واين نسخه از ويندوز ارائه شده است.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

منبع : www.AsanDownload.com


 


رویای چند ویندوز در یک رایانه با VMware Workstation به راحتی تحقق می یابد. شاید شما فکرکنید که به راحتی می توان دو یا چند ویندوز را در یک رایانه نصب کرد! اما مقصود این است که یک ویندوز نصب شده و چند ویندوز به صورت مجازی در همان ویندوز بارگذاری شوند. البته تنها ویندوز نیست که توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود بلکه لینوکس و NetWare نیز در این نرم افزار تعریف شده است. حتما پیش آمده که می خواهید بدانید آیا فلان نرم افزار در ویندوز ویستا هم سازگاری دارد یا نه؟ و از طرف دیگر هم به هر دلیلی نمی توانید این سیستم عامل را بر روی رایانه خود نصب کنید. بهترین راه حل همین مورد است که از این نرم افزار استفاده نمائید. VMware Workstation  قدرتمند ترین و معروف ترین ابزار موجود در این زمینه به شمار می رود. کاربران به راحتی می توانند بدون این که کوچکترین صدمه ای به سیستم عامل خود وارد نمایند حجیم ترین ابزار ها را برروی یک سیستم مجازی نصب نمایند و به راحتی استفاده کنند.شاید سیستم شما بر پایه CPU های کمپانی Intel باشد که معمولا به صورت 32 بیت هستند و شما هم بخواهید نرم افزار و یا حتی سیستم عاملی را که بر پایه 64 بیت است تست نمائید. در این مورد هم راه چاره VMware Workstation است.
اما خصوصیات این نرم افزار بسیار زیاد است:
VMware Workstation قادر است تا فرمت نرم افزارهای مشابه خود نظیر virtual PC را هم بازخوانی نماید. سرعت در اجرای سیستم عامل ها و سادگی کار با ابزار و همیچنین سوئیچ کردن دسکتاپ ها تنها با کشیدن و رها کردن ساده از مهم ترین خصوصیات این نرم افزار به شمار می رود.
یک مورد که اهمیت بسیاری نیز دارد این است که کاربران تنها با یک رایانه و این نرم افزار قادر خواهند بود تا شبکه ای را هم برای اهدف مختلف نظیر آموزش یا حتی اجرای پیچیده ترین نرم افزار ها تحت هر سیستم عاملی راه اندازی کنند.
نکته ی آخر درباره موفقیت نرم افزار باید ذکر نمود که این نرم افزار 5 سال است که جایزه بهترین ابزار مدیریتی و شبکه ای را از آن خود کرده است . پس این همه خصوصیت و موفقیت تصادفی نمی تواند باشد.


 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود ویندوز 7 Enterprise سرويس پك 1 آپديت June 2011 - نسخه 64 بيتي


نسخه ی کامل ویندوز 7 اینتپرایز همراه با جدیدترین آپدیت ها تا تاریخ October 2011 را به صورت کاملاً رایگان و بدون محدودیت از آسان دانلود دریافت نمایید!
بی شک همه ما به این نکته وافق هستیم که در حال حاضر یکی از محبوب ترین سیستم عامل ها ویندوز بسیار جذاب 7 است. ویندوزی بسیار کارآمد که به نظر می رسد بتواند حتی از ویندوز ایکس پی هم موفق تر عمل کند چرا که تنها پس از یکسال از زمان ارائه رسمی آن بیشتر کاربران مجذوب آن شده و ترجیح داده اند تا از آن به عنوان سیستم عامل پایه خود بهره بگیرند. سیستم عاملی که پس از ویستا توانست شکست های بزرگ مایکروسافت را جبران کند و حالا تقریبا در یکمین سال تولید این ویندوز مایکروسافت اولین نسخه از سرویس پک آن را ارائه داده است. این سرویس پک که قابلیت های جدیدی را به کاربران می دهد امنیت این سیستم عامل محبوب را افزایش داده، زبان های محلی با بهبود چشمگیری رو به رو شده اند و البته سازگاری با تکنولوژی های جدید هم بخش دیگری است که به عنوان سرویس پک به ویندوز 7 اضافه شده است. در چند پست قبل ما سرویس پک را به دو صورت نسخه 32 بیت و نسخه 64 بیت در سایت قرار دادیم تا کاربران بتوانند به راحتی و با دانلود این پک ها سیستم عامل ویندوز 7 خود را به روزرسانی کنند اما در این مطلب قصد داریم تا پیش کش بهتری را ارائه دهیم و آن هم نسخه کامل ویندوز 7 بوده که به همراه سرویس پک 1 آماده شده است. یعنی پک به ویندوز اضافه شده و نیازی نیست که کاربران پس از نصب ویندوز Se7ven سرویس پک 1 را به صورت جداگانه نصب نمایند چرا که خود ویندوز در موقع نصب تغییرات و پک 1 را اعمال خواهد کرد.
این مدل نصب یعنی قرار دادن پک به همراه ویندوز مزایای زیادی دارد اول این که مدت زمانی که طول خواهد کشید تا ویندوز نصب شود به همان اندازه دفعات قبلی بوده و نیازی نیست که زمانی هم صرف شود تا سرویس پک به صورت جدا نصب گردد. کرک هایی که در پس از نصب اعمال می شوند دیگر نیاز به تست برای سازگاری با سرویس پک نداشته و کاربر مطمئن خواهد بود که ویندوز نصب شده تا مدت ها بدون هیچ گونه کرک خاصی فعال خواهد بود.
اما همه این مقدمه چینی ها برای این بود که ما Microsoft Windows 7 Enterprise x64 SP1 Integrated October 2011 را برای دو پلتفرم 32 بیتی و 64 بیتی پیش کش کنیم تا جز اولین سایت هایی باشیم که این ویندوز محبوب را با جدیدترین به روزرسانی ها با لینک مستقیم در اختیار کاربران قرار می دهند. این ویندوز که کامل ترین نسخه برای همه کاربران است تمامی قابلیت های ویندوز 7 را در بر گرفته و با آخرین به روزرسانی ها ، جدیدترین درایورها، ایمن تر از گذشته و بالاخره سازگارتر با سخت افزارهای جدید قدم به رایانه های کاربران آسان دانلود می گذارد. در این یکسال گذشته این محصول مایکروسافت آنقدر موفق عمل کرده که تقریبا اکثر افراد و حتی کاربران مبتدی هم آشنایی نسبتا کاملی با ویندوز 7 داشته و با امکانات آن دست و پنجه نرم کرده اند ؛ به همین دلیل است که فکر می کنم لازم نباشد تا توضیح زیادی در مورد امکانات این سیستم عامل نسل جدید داده شود.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

كنترل فرزندان با نرم افزار Salfeld Child Control


 


امروزه با وجود افزايش نفوذ اينترنت در ميان جامعه و گسترش سطح دسترسي ها بسياري از والدين هميشه نگران اين نكته هستند كه بتوانند فرزندان خود را به طور كامل مديريت كنند. نه تنها اينترنت بلكه خود سيستم هاي رايانه اي هم مي توانند گاهي به جاي مفيد بودن نتيجه عكس داشته باشند و گاهي هم مضر شوند. اينجاست كه اكثر خانواده ها بر اين عقيده هستند كه اگر بتوان فرزندان را به شكل هاي مختلف مديريت نمود مي توان جلوي منحرف شدن آن ها را هم گرفت ؛ ابزارهاي مختلفي وجود دارند كه هريك بسته به نياز قابليت هاي مختلف را ارائه مي دهند. براي نمونه نرم افزاري به نام Salfeld Child Control قادر است تا فرزندان را از دسترسي به قسمت هاي مختلف در اينترنت و همچنين يك سيستم رايانه اي باز دارد. اين نرم افزار كارآمد كه بيش از 1 ميليون سايت غيراخلاقي را در ليست خود جاي داده است قادر است تا هر قسمت هاي سيستم عامل ويندوز كه نياز باشد از دسترس خارج نمايد ، به همين دليل است كه مي توان اين نرم افزار را در ادارات و شركت ها هم نصب نمود تا بتوان با كنترل كارمندان بالاترين نتيجه را كسب كرد.استفاده فوق العاده آسان از Salfeld Child Control از مهم ترين نكاتي است كه به راحتي مديران و والدين را در مديريت نرم افزار كمك مي كند. وجود ده ها قابليت مهم كه بسياري از آن ها در نسخه جديد تعريف شده اند بيانگر اين نكته خواهند بود كه والدين و مديران به سادگي مي توانند مديريتي كاملا حرفه اي برروي فرزندان و كارمندان خود داشته باشند.


 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

ساعت حضور وغیاب، دوربین دار، اثرانگشتی، کارتی،رمزی

» از سایت این آگهی بازدید نمایید :

نسل جدید ساعت حضور و غیاب ،دوربین دار ،اثرانگشتی،کارتی،رمزی NAC5000

ساعت حضور و غیاب ، دوربین دار ، اثرانگشتی، کارت ی، رمزی NAC5000

سیستم NAC-5000 جدید ترین نوآوری ساعت حضورغیاب و کنترل ترددشرکت NITGEN کره جنوبی در دنیا که یک سیستم دوربین دار با قابلیت تشخیص اثر انگشت به شرط زنده بودن فرد با قابیت ثبت 100،000 کاربر ، 1،000،000 رخداد به صورت آفلاین ،صفحه لمسی بزرگ تمام رنگی با قابلیت پخش ویدیو فایل و عکس و تصویر اثر انگشت، شبکه وایرلس قابلیت عکاسی با ورود هر کاربر، پشتیبانی واتصال به تعداد 2000ترمینال و ... می باشد.خصوصیات فوق العاده این محصول ، آنرا به پرفروش ترین ساعت حضور و غیاب و سیستم کنترل تردد در جهان تبدیل کرده است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با استفاده از این سیستم می توان با هزینه کم بالاترین امنیت را به وجود آورد . بر اساس ساختار شبکه ای سیستم و با استفاده از پورت Wireless LAN موجود در این سیستم می توان ساعت کاری کارکنان را کنترل نمود .
مشخصات دستگاه:
دوربین جهت کنترل و تطبیق تصویر کاربر با بانک اطلاعاتی !!!!!
قابلیت ثبت یکصد هزار کاربر( User1000،000) !!!
قابلیت ثبت یک ملیون رخداد(1،000،000 Log) به صورت آفلاین!!!
صفحه نمایش لمسی تمام رنگی5.7inchVGA Color-Touch-screen قابلیت پخش فایلهای ویدیویی و عکس
قابلیت گرفتن عکس با ورود هر کاربر
قابلیت پشتیبانی و اتصال به حجم بالای ترمینال (2000ترمینال )
قابلیت نمایش تصویر اثر انگشت و نمایش کیفیت آن
قابلیت اتصال USBفلش مموری برای انتقال اطلاعات
قابلیت ارتقاء حافظه دستگاه در صورت نیاز
قابلیت ورود با اثر انگشت با تشخیص زنده بودن فرد !!!
قابلیت پشتیبانی چندین Protocol ارتباطی و دارای چندین کاربرد متفاوت !!!!!!!!!
دارای پورت Wireless LAN جهت کار با نرم افزار Access Manager !!!!!!!!!1
مشخصات پردازشگر و حافظه : CPU:32bit/620MHz-256MB flash+256DRAM !!!!!!!!!!!!!!!1
دارای پورت TCP/IP جهت کار با نرم افزار Access Manager !!!!!!!!!!!!!
دارای پورت RS485 با قابلیت هماهنگ شدن با پورتهای Wiegand کنترلرها
دارای پورت RS232
قابلیت کار با ریدر های متنوع
دارای فرمتهای مختلف جهت کاربران ( اثر انگشت با تشخیص زنده بودن فرد ،عکس، رمز , کارت  ...)
قابل استفاده جهت کنترل ساعت کاری کارکنان از طریق استفاده از کلید های Function ( دارای چهار کلید مجزا که می توانند به صورت ترکیبی با چهل حالت نیز مورد استفاده قرار گیرند به عنوان مثال برای شروع کار , پایان کار , مرخصی ، ماموریت
قابلیت افزایش ایمنی و آسایش کاربران
قابلیت تعریف ترمینال در مدل M/R
 راهنمای صوتی : خروجی صوتی با زبان فارسی
قابلیت پشتیبانی چندین روش دسترسی ( اثر انگشت /رمز /کارت RF/تصویر )
دارای ریدر HID و مایفر (به صورت انتخابی )
نرم افزار محاسبه کارکرد تحت ویندوز فارسی رایگان
برای دریافت کاتالوگ و لیست قیمت به آدرس http://www.tapcotrading.com مراجعه نمایید و یا با شماره های 09121471477 و 88707457-021تماس حاصل فرمایید.


اسکنر اثر انگشت ،اسکنر اثر انگشت نوری منشوردار، اسکنر،انگشت، سنسور اثر انگشت نوری ،سنسور نوری ، ضد خش ،زنده بودن ،
سکوریت ،دستگیره ،قفل ، شیشه ،ریموت کنترل،کنترل از راه دور، درب ،در، اثر انگشتی ، کارت ی ، ریموت ، انگشتی ، ضد سرقت ، رمزی ، انگشت 

کارتخوان ، کارت  خوان انگشتی ،ساعت حضور و غیاب ،ساعت حضور و غیاب انگشتی ، کارت خوان دوربین دار،سیستم حضور و غیاب ،دستگاه حضور و غیاب ، کارت خوان کارت ی ، سیستم ورود و خروج ، دستگاه کنترل کارمندان، اثرانگشت، کارت ی ، دوربین دار ، رمزی

در بازکن، کنترل تردد ، اثرانگشت ، کارت ی ، دوربین دار ، رمزی

دستگیره ،قفل ، اثر انگشتی ، کارت ی ، ریموت ،کد، انگشتی ، ضد سرقت ، رمزی ، انگشت ، در ،درب ،کنترل 
موس ، اثر انگشت ، اسکنر،انگشت، سنسور،نوری ، ضد خش ،زنده بودن ،

بابک علمدار ، سیستم حضور و غیاب، دربازکن، اثرانگشت ، کارت ی ، رمزی ، نماینده ، انحصاری، محصولات، نیتجن، ایران ، اسکنر، سنسور، حضور و غیاب ، قفل ، هوشمند، سیستم ، کنترل، تردد، کد، قفل کددار، اسکنر،انگشت، اسکنر اثر انگشت، دوربین دار، قفل سکوریت ،شیشه ، قفل شیشه ای،شناسایی،هوشمند،،ریدر،مایفر،کارت،contact،contact less،finger print،module،AFIS، ماژول، قفل ،مدرن، حفاظتی،تجهیزات،نانو،قفل هوشمند،قفل کارت ی،ریموت، قفل مگنت ،کنترل،امنیت،خارجی،داخلی،واردکننده،تولیدکننده، سازنده،استاندارد،ISO، ANSI، ضد ضربه، ضد خش، INFRA RED، اثرانگشتی، اثر، انگشتی ، امنیت ، امنیتی ، ورود ، خروج ،ایمنی ، ضد ، ضربه ،خش،
100,000 fingerprin-500,000 events Log-CPU:32bit/620MHz-256MB flash + 256DRAM-5.7inch VGA Color-Touch-screen- TCP/IP,Wireless LAN
access-control-fingerprint-contact-multimedia-wifi
fingerprint time attendance terminal
Time-attendance & Access controller-fingerprint-smart card-Biometric-multimedia

Name:Babak Alamdar- Tapco(Towse-e Aria Peivand Co)-
Exclusive agent and distributer of Nitgen Co in Iran
Product: Fingerprint scanner
Access control system
Time attendance system
Finger print Door lock
Hardware-software –solution-sales
Tel:00989121471477
021-88707457

Alamdar@tapcotrading.ir
alamdarbabak@gmail.com

نام آگهی دهنده : بابک علمدار – شرکت تاپکو (توسعه آریا پیوند)
نماینده انحصاری محصولات نیتجن در ایران
محصولات:اسکنر و سنسور اثر انگشت – سیستم های حضور و غیاب
– قفل های هوشمند- سیستم های کنترل تردد
تلفن  :09121471477-88707457
babakalamdar@yahoo.com

مشخصات آگهی :
نام :
babak alamdar
تلفن :
09121471477-021-88707457-9
ایمیل :
ارسال آگهی :
دوشنبه ، 3 بهمن ، 1390
به روز رسانی :
سه‌شنبه ، 18 بهمن ، 1390
تعداد بازدید :
12821
لینک آگهی :
tapcotrading.ir



تاریخ: سه شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a