داستان این بازی حول شخصی به نام Jack می گردد که یک راننده بسیار حرفه ایست. او بارها در اداره پلیس شیکاگو و لاس وگاس بازداشت شده و جالب اینجاست که همیشه به خاطر سرعت سرسام آور اتومبیل هایش این اتفاق افتاده؛ اما دیگر او همانند یک گرگ زخمی است و از تمام پلیس ها نفرت دارد. با اینکه بیشتر جوانی اش را در زندان گذرانده، حال می خواهد روند خرابکاری هایش را ادامه بدهد و با یک ماشین نه چندان حرفه ای به سراغ دیگر راننده های ایالات امریکا می رود. حال دیگر به خود بازیباز بستگی دارد که بتواند با اتومبیل اولیه خود، به اتومبیل های بزرگ دست پیدا کند یا نه. بیشتر جریانات داستانی بازی در بین San Francisco و New York جریان دارد. جَک قرار است که در بین این دو ایالت به مسابقه بپردازد. برخی از مراحل بازی نیز در کوهستان های برفی به وقوع می پیوندد. بر خلاف نسخه Hot Pursuit، تمامی مراحل این بازی به مسابقات اصلی خلاصه نمی شوند و بازیباز می تواند به انجام مراحل فرعی نیز بپردازد. البته این بخش خیلی کوتاه تر از مراحل اصلی بازی خواهند بود. گیم پلی این نسخه با توجه به قسمت های قبلی پیشرفت قابل توجهی کرده است. یکی از اضافات جدید بخش گیم پلی پیاده شدن کارکتر از ماشین می باشد. ممکن است کمی عجیب باشد اما سازندگان این بازی با این حرکت خود سعی کرده اند که بازی را به گونه ای وارد سبک Open-Word کنند. اما توقع یک GTA را نداشته باشید. این پیاده شدن ها و اتفاقات پیرامون آن به صورت QTE به وقوع می پیوندند که نظیر آن را در بازی Heavy Rain مشاهده نمودیم. برای مشاهده ادامه نقد بازی و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه نهایی و کاملا سالم RELOADED بازی با حجم ۱۵ گیگابایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵ گیگابایت|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

nfs run pc cover small دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

 

بازی Fable یكی از پرفروش ترین بازی های Xbox بود. این عنوان RPG به دلیل آزادی عمل زیاد و گیم پلی جذاب، همچنین با یك داستان پردازی خوب توانست طرفداران زیادی را به خود جذب كند. نسخه دوم این بازی كه برای Xbox 360 عرضه شد توانست موفقیت نسخه قبل را ادامه دهد. داستان این بازی چند صد سال پس از نسخه اول اتفاق می افتاد و به لطف تكنولوژی بالای كنسول های نسل حاضر، Fable II امتیازهای بسیار خوبی گرفت و البته فروش بالایی هم داشت. در E3 امسال پیتر مولینیو (Peter Molyneux) طراح اصلی بازی، طی یك خبر شوكه كننده اعلام كرد نسخه سوم این بازی برای Xbox 360 هم اكنون در دست ساخت است. در آن زمان فقط مولینیو اعلام كرد كه بازی بسیار پیشرفت كرده و قرار است شما در نقش یك پادشاه آن را دنبال كنید. تعدادی Artwork هم از بازی نمایش داده شده است. امسال در همایش X10 پیتر مولینیو همراه با Fable III حضور داشت. نمایش هایی از بازی پخش شد و عده زیادی را هیجان زده و بعضی از طرفداران را دلخور كرد. اول از همه مولینیو اعلام كرد بازی دیگر یك RPG نیست، و از طرف دیگر وی تایید كرد كه بازی هیچ گونه HUD ندارد. سری بازی های Fable همیشه از داستانی خوب و فانتزی بهره می بردند و داستان های دو شماره قبل بسیار به یاد ماندنی بودند.

این سری بازی ها همیشه در سرزمین خیالی آبلیون اتفاق می افتادند. در این شماره داستان 60 سال پس از نسخه دوم اتفاق می افتد. دوره این شماره زمان انقلاب صنعتی و مدرنیزه شدن شهرها را نشان می دهد. روزگار تیره و آسمان پردود آن زمان قرار است بستر مناسبی برای داستان بازی باشد. ، شما در ابتدا یك فقیر هستید كه كم كم با مبارزه و پیشروی در داستان به فرد قدرتمندی چه از لحاظ سیاسی و چه از نظر مبارزه تبدیل می شوید. در نیمه این سفر افسانه ای، سرانجام شخصیت شما پادشاه می شود و می توانید بر سرزمین آبلیون حكمرانی كنید. در این قسمت داستان پیچش ها و جذابیت های خاصی می گیرد و این تصمیمات شماست که داستان را پیش می برد.،  با توجه به سابقه درخشان پیتر مولینیو در دو بازی قبل، می توان منتظر یك بازی با داستانی فوق العاده باشیم. طراحی هنری سری بازی های Fable همیشه زیبا بوده و در كل این بازی ها از گرافیك فانتزی و جذابی برخوردار بوده اند. در شماره قبل نورپردازی و رنگ بندی زیبای سرزمین آبلیون صحنه های فراموش نشدنی را خلق كرده بودند. در Fable III گرافیك بازی تا به حال پیشرفت خوبی داشته و با توجه به مدت زمان باقی مانده برای سازندگان، می توان منتظر یك گرافیك تحسین برانگیز از بازی باشیم.

در این شماره گرافیك و كلا جلوه های بصری بسیار تیره تر از دو نسخه قبلی شده و به قولی بزرگسالانه تر به نظر می رسد. این قسمت در زمان انقلاب صنعتی و تولد كارخانه های غول پیكر اتفاق می افتد. آسمان آن زمان به علت دود حاصل از كارخانه ها تیره بوده و جوی تاریك به شهر آبلیون داده است. در این شماره خون هم به صحنه های مبارزه اضافه شده، با این تفاوت كه با كشتن مردم بی گناه از آنها خون بیرون می ریزد و با كشتن هیولاها و موجودات غیر انسان، نوعی دود و مایع تیره از بدنشان خارج می شود. سبك معماری آن زمان به زیبایی به تصویر كشیده شده و ساختمان های سنگی چند طبقه كه در بستر رودخانه ها ساخته می شدند به زیبایی قابل مشاهده هستند. البته این شماره هم همانند نسخه های قبل از رنگ های شاد و به قولی روشن استفاده كرده است. مزارع گندم و چمن زارها به زیبایی رنگ آمیزی شده اند و وقتی خورشید به سطح آن ها می خورد درخشش حاصل از آن ها وصف ناپذیر است. مدل سازی شخصیت ها بسیار طبیعی كار شده و هیولاها و موجودات دیگر بازی به خوبی طراحی شده اند. سایه ها و نورپردازی پیشرفت چشم گیری نسبت به نسخه قبل داشته و بعضی از بافت های ضعیف Fable II این بار بسیار با كیفیت تر كار شده اند. در كل Fable III همانند دو برادر خود در زمینه گرافیك بسیار خوب كار كرده و با توجه به زمان باقی مانده برای سازندگان می توان شاهد قسمتی قوی در این بخش باشیم.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-03/swish-max-4.jpg

 

این برنامه یکی از بهترین و حرفه ای ترین و در عین حال ساده ترین برنامه برای ساخت کلیپهای فلش و تبليغات اينترنتي ميباشد. امروزه جايگاه كليپهاي فلاش و بنر هاي تبليغاتي جاي خود را در اينترنت باز كرده است ساخت آسان و گذاشتن كلمات و تصاوير با افكتهاي خيره كننده يكي از كارهاي اين نرم افزار قدرتمند ميباشد. با استفاده از این برنامه می توانید در کلیپهای خود از متن، عکس، صدا و تصویر و .. به راحتی بهره ببرید. می توانید از آن برای ساخت دکمه های فلش و دیگر جلوه های فلش برای به کار گیری در سایت و وبلاگ خود استفاده کنید و ... نرم افزار SWiSH Max مجهز به 380 افكت زيبا و جديد براي گذاردن بر روي متون و تصاوير ميباشد كه قدرت شما را در خلق اثر چندين برابر مي نمايد. مجهز بودن به بخش برنامه نويسي مانند جاوا، ساخت خودكار اشكال ساده , توانايي قدرتمند Import و Export نمودن فايلهاي SWF و همچنين توانايي بسيار جالب در كاهش فايلهاي فلش به كمترين مقدار نيز گوشه اي از ويژگي هاي اين نرم افزار قدرتمند و محبوب مي باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

FlashDemo Studio یکی از کم حجمترین نرم افزارهای موجود جهت تهیه فایلهای فلش میباشد . استفاده از این نرم افزار بدون نیاز به اطلاعات تخصصی در مورد گرافیک و ساخت فلش ، و تنها از طریق ثبت اعمال انجام گرفته توسط کاربر صورت میگیرد . به طور مثال اگر برای ساخت یک کلیپ آموزشی نیازمند استفاده از حرکات موس ، باز کردن و کار با نرم افزاری خاص و صدای پس زمینه باشیم تنها کافی است پس از فعال سازی FlashDemo Studio محدوده ای را مایل به ثبت آن میباشیم در دسکتاپ مشخص کرده و کار خود را به صورت مرحله به مرحله ، همراه با توضیحات به انجام رسانیم . و در نهایت فیلم کلیه عملیات انجام گرفته به شکل یک فایل SWF در اختیار ما میباشد . ابتکارات بسیار جالبی را میتوان با استفاده از نرم افزار فوق طراحی نمود . مثلا میتوان اجرای یک ترانه را با Scroll متن شعر های آن به زبان فارسی یا انگلیسی همراه ساخت و یا ….. پس از آماده شدن فایل نهایی ( و قبل از ساخت فلش ) امکان هر نوع ویرایش در تصاویر متحرک پیش بینی گردیده است و مانند نرم افزارهای کاملا حرفه ای میتوانیم کلیه فریم ها را در طول Time-Line خط زمان به شکل مورد نظر خود تغییر دهیم .

 

flashd2.24 ايجاد فايل هاي فلش با Flashdemo Studio v2.24



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

برای این ساعت نرم افزار کاربردی و جالب Viber را برای سیستم عامل آندروید آماده ی دانلود قرار داده ایم. این نرم افزار به شما امکان ارسال پیامک رایگان و مکالمه تماس رایگان را به کاربران خود می دهد. در نتیجه شما می توانید به راحتی از طریق اینترنت گوشی موبایل خود با طرف مقابل که این نرم افزار را دارد ارتباط داشته باشید. هم اکنون می توانید این نرم افزار موبایل را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Viber

قابل اجرا بر روی آندروید 2.0 به بالا

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

برای این ساعت نرم افزار آنتی ویروس قوی avast! Mobile Security BETA را که به تازگی برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید عرضه شده را آماده ی دانلود قرار داده ایم. هم اکنون می توانید این نرم افزار موبایل را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

avast mobile security

قابل اجرا بر روی آندروید 2.1 و بالاتر



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

برای این ساعت نرم افزار فوق العاده جالب و کاربردی را با نام Silent Mode Switcher PRO v1.0 برای شما عزیزان دارای سیستم عامل آندروید قرار داده ایم. شما توسط این برنامه قادر خواهید بود زمانی که گوشی شما زنگ میخورد با تکان دادن گوشی خود به چپ و راست به راحتی گوشی خود را سایلنت کرده و نیازی به فشردن هیچ دکمه و انجام هیچ کار دیگری نیست. هم اکنون می توانید این نرم افزار موبایل را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Silent Mode Switcher PRO



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

برای این ساعت ویجت کاربردی و مفید تقویم فارسی را با نام PDateWidge برای سیستم عامل آندروید با حجم بسیار کم برای شما آماده ی دانلود قرار داده ایم. امیدواریم مفید واقع شود و مورد توجه شما قرار بگیرد. هم اکنون می توانید این نرم افزار موبایل را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

PDateWidget Android



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

برای اسن ساعت نرم افزار Google Translate که یک دیکشنری قوی و مترجم متن است را برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ورژن 1.5 و بالاتر را برای شما عزیزان آماده ی دانلود قرار داده ایم. این نرم افزار قابلیت ترجمه بیش از ۵۰ زبان را همراه با ورودی صوتی دارد. هم اکنون می توانید این نرم افزار موبایل را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Google Translate



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

برای این ساعت نرم افزار کاربردی و امنیتی MobiShield Mobile Security را برای شما عزیزان آماده ی دانلود قرار داده ایم. MobiShield یک نرم افزار امینتی است که گوشی موبایل شما را در برابر بدافزارها (ویروس) ، سرقت ، نرم افزارهای جاسوسی و... محافظت می کند. همچنین این نرم افزار اقبلیت گرفتن فایل بک آپ از گوشی شما را نیز دارد و می تواند موبایل شما را تا حد زیادی بهینه سازی کند و هیچ افت سرعتی برای موبایل شما نیز ایجاد نمی کند. هم اکنون می توانید این نرم افزار موبایل را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

 

MobiShield Mobile Security



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a