سیستم عامل سه گوشی جدید نوکیا Symbian Belle است

 

 

قائم مقام مدیرعامل نوکیا در مورد نسخه جدید سیمبین بیان کرد: پس از استقبال بسیار خوب کاربران از Symbian Anna که دو ماه پیش عرضه شد ما سعی کردیم توسعه سیستم عامل سیمبین را ادامه دهیم و انتشار Symbian Belle و عرضه سه تلفن هوشمند جذاب با این سیستم عامل نشان می دهد که نوکیا قصد دارد توسعه سیمبین را براساس علاقه کاربران ادامه دهد. نوکیا همچنین اعلام کرد که عرضه نسخه جدید سیمبین نشان می دهد که نوکیا قصد دارد در کنار Windows Phone 7 سیستم عامل خود، Symbian را نیز زنده نگه دارد



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 5 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

معرفی و دانلود ویندوز ۸ ، نسخه توسعه دهندگان (۳۲ و ۶۴ بیت) 


 


ویندوز ۸ آماده دانلود !
نسخه که پیش رو دارید از جانب شرکت مایکروسافت به عنوان نسخه آزمایشی ارائه شده و بیشتر مختص کسانیست که میخواهند زیر و بم ویندوز ۸ را ببینند ، بررسی کنند و ایده بدهند یا راهکار ارائه کنند. این نسخه شامل نرم افزار های prerelease میباشد و امکان تغییر برنامه در آینده و در نسخه فاینال وجود دارد. از ویژگی های بارز در این نسخه از ویندوز به عملکرد بسیار بهینه نسبت به سخت افزار موجود روی سیستم شما اشاره شده …. که بعد از چندین سال طبق گفته مایکروسافت محقق شده…!! ویندوز 8 مناسب انواع مختلف کامپیوترها، شامل کامپیوترهای رومیزی، نوت بوک ها و تبلت ها است. امکانات جدید ویندوز 8 که در روز چهارشنبه توسط مایکروسافت معرفی شد آنقدر جذابند که ممکن است باعث کاهش فروش تبلت های اندرویدی یا iPad شود. در ادامه با امکانات جدید ویندوز 8 که مناسب تبلت های چندلمسی و یا استفاده از ماوس و کی برد در کامییوترهای معمولی است آشنا خواهید شد. مایکروسافت در کنفرانس خبری که در لوسانجلس برگزار شد از برخی از امکانات ویندوز 8 پرده برداری کرد. رابط کاربری ویندوز 8 به نحوی طراحی شده که هم مناسب تبلت ها و ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی باشد و هم مناسب کامپیوترهای معمولی که از ماوس و کی برد استفاه می کنند. رابط کاربری Windows 8 بطور کامل متحول شده است. در ویندوز 8 به جای صفحه میز کار (Desktop)، منوی Start و نوار ابزار (Task Bar) و غیره یک رابط کاربری سازگار با صفحه لمسی اضافه شده است. رابط کاربری ویندوز 8 شباهت زیادی به رابط کاری Windows Phone 7 دارد. البته اگر کاربر با PC از ویندوز 8 استفاده کند می توانند میزکار سابق Windows 7 را در کنار رابط کاربری Windows 8 داشته باشد. نحوه حرکت بین صفحه های مختلف، نمایش صفحات وب و غیره همگی با صفحه های لمسی سازگار شده اند. مایکروسافت روش بسیار جذابی را برای قرار دادن پنجره های مختلف در کنار یکدیگر در نظر گرفته است.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 5 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

محققان دانشگاه نورت وست فناوری جدید باتری را اختراع کرده‌اند که موجبات بهبود عملکرد فوق العاده این قسمت حیاتی در تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها خواهد شد.

این باتری جدید دارای عمر  ۱۰ برابر بیشتر از باتری‌های مرسوم امروزی موبایل و تبلت‌ها بوده و در ضمن سرعت شارژ شدن آن نیز۱۰ برابر سریعتر از نمونه‌های متداول کنونی است.

 

باتری جدید به وسیله استفاده از مواد شیمیایی جدید و تمرکز بر روی افزایش ظرفیت و زمان شارژ شدن به دست آمده و در ضمن این فناوری برای ساخت باتریهای کوچکتر برای خودروهای الکترونیکی نیز کمک فراوانی خواهد کرد.

به گفته این محققان ما می‌توانیم شاهد این فناوری در ۳ تا ۵ سال آینده در گجت‌ها باشیم.


 




تاریخ: یک شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود ترینر بازی Assassin’s Creed brotherhood به ادامه مطلب بروید…



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

نرم افزار قدرتمند Leva Velocimeter یک برنامه سرعت سنج مبتنی بر GPS که سرعت خودرو شما را به دو طریق دیجیتال و آنالوگ به شما نشان میدهد. این نرم افزار قابل نصب بر روی گوشیهای دارای سیستم عامل Symbian^3 میباشد. امیدواریم با دریافت و استفاده این نرم افزار لذت ببرید.

نرم افزار سرعت سنج خودرو Leva Velocimeter v1.1.5 – نوکیا Symbian^3



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود نسخه نهایی و فاینال ویندوز 7 Ultimate سرويس پك 1 - نسخه 64 بيتي


 


بی شک همه ما به این نکته وافق هستیم که در حال حاضر یکی از محبوب ترین سیستم عامل ها ویندوز بسیار جذاب 7 است. ویندوزی بسیار کارآمد که به نظر می رسد بتواند حتی از ویندوز ایکس پی هم موفق تر عمل کند چرا که تنها پس از یکسال از زمان ارائه رسمی آن بیشتر کاربران مجذوب آن شده و ترجیح داده اند تا از آن به عنوان سیستم عامل پایه خود بهره بگیرند. سیستم عاملی که پس از ویستا توانست شکست های بزرگ مایکروسافت را جبران کند و حالا تقریبا در یکمین سال تولید این ویندوز مایکروسافت اولین نسخه از سرویس پک آن را ارائه داده است. این سرویس پک که قابلیت های جدیدی را به کاربران می دهد امنیت این سیستم عامل محبوب را افزایش داده، زبان های محلی با بهبود چشمگیری رو به رو شده اند و البته سازگاری با تکنولوژی های جدید هم بخش دیگری است که به عنوان سرویس پک به ویندوز 7 اضافه شده است. در چند پست قبل ما سرویس پک را به دو صورت نسخه 32 بیت و نسخه 64 بیت در سایت قرار دادیم تا کاربران بتوانند به راحتی و با دانلود این پک ها سیستم عامل ویندوز 7 خود را به روزرسانی کنند اما در این مطلب قصد داریم تا پیش کش بهتری را ارائه دهیم و آن هم نسخه کامل ویندوز 7 بوده که به همراه سرویس پک 1 آماده شده است. یعنی پک به ویندوز اضافه شده و نیازی نیست که کاربران پس از نصب ویندوز Se7ven سرویس پک 1 را به صورت جداگانه نصب نمایند چرا که خود ویندوز در موقع نصب تغییرات و پک 1 را اعمال خواهد کرد.
این مدل نصب یعنی قرار دادن پک به همراه ویندوز مزایای زیادی دارد اول این که مدت زمانی که طول خواهد کشید تا ویندوز نصب شود به همان اندازه دفعات قبلی بوده و نیازی نیست که زمانی هم صرف شود تا سرویس پک به صورت جدا نصب گردد. کرک هایی که در پس از نصب اعمال می شوند دیگر نیاز به تست برای سازگاری با سرویس پک نداشته و کاربر مطمئن خواهد بود که ویندوز نصب شده تا مدت ها بدون هیچ گونه کرک خاصی فعال خواهد بود.
اما همه این مقدمه چینی ها برای این بود که ما Microsoft Windows 7 Ultimate RTM SP1 را برای دو پلتفرم 32 بیتی و 64 بیتی پیش کش کنیم تا جز اولین سایت هایی باشیم که این ویندوز محبوب را با جدیدترین به روزرسانی ها با لینک مستقیم در اختیار کاربران قرار می دهند. این ویندوز که کامل ترین نسخه برای همه کاربران است تمامی قابلیت های ویندوز 7 را در بر گرفته و با آخرین به روزرسانی ها ، جدیدترین درایورها، ایمن تر از گذشته و بالاخره سازگارتر با سخت افزارهای جدید قدم به رایانه های کاربران آسان دانلود می گذارد. در این یکسال گذشته این محصول مایکروسافت آنقدر موفق عمل کرده که تقریبا اکثر افراد و حتی کاربران مبتدی هم آشنایی نسبتا کاملی با ویندوز 7 داشته و با امکانات آن دست و پنجه نرم کرده اند ؛ به همین دلیل است که فکر می کنم لازم نباشد تا توضیح زیادی در مورد امکانات این سیستم عامل نسل جدید داده شود.
اما Microsoft Windows 7 Ultimate RTM SP1 در ادامه مطلب برای دانلود قرار داده شده است ؛ کاربرانی که از سرعت اینترنت مناسبی بهره می برند می توانند این سیستم عامل را به راحتی دانلود کنند اما برای بقیه کاربران هم این ویندوز به صورت دی وی دی آماده فروش بوده و کاربران می توانند در صورت نیاز آن را از فروشگاه آسان دانلود خریداری کنند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود PC Tools Performance Toolkit  تجربه نهایت کارآیی سیستم


 

همیشه گزینه های بهتری وجود دارد که بتوان با استفاده از آن گزینه ها سیستم را همیشه سرپا نگه داشت ؛ سیستم عامل مطمئنا پس از مدتی به اصطلاح سنگین می شود به طوری که بخش های مختلف تا حدودی با اختلال مواجه می شوند ؛ مثلا ویندوز دیرتر بالا می آید ، نرم افزارها کندتر اجرا می شوند و بسیار موارد دیگر. بیشتر کاربران بهترین کار را عوض کردن ویندوز می دانند اما گاهی با بهینه سازی بخش های مختلف سیستم می توان همان کارآیی ابتدایی سیستم عامل را دوباره به دست آورد. PC Tools Performance Toolkit یکی از بهترین گزینه ها برای بهینه سازی ، افزایش سرعت کارآیی سیستم و امنیت اطلاعات است. نرم افزاری که با دارا بودن حداقل 10 عنوان از قابلیت های مختلف همیشه به کاربران این مژده را می دهد که در هر شرایطی بهترین کارآیی را تجربه کنند. بهینه سازی ویندوز برای افزایش سرعت در بخش های مختلف ، پاکسازی رجیستری ، ایمن تر کردن اطلاعات در سیستم ، پاکسازی و یکپارچه سازی هارددیسک برای افزایش سرعت دسترسی ، افزایش سرعت بوت شدن سیستم ، تعمیر مشکلات موجود بر سرراه بخش های مختلف ویندوز ، بازیابی اطلاعات و همچنین بهینه سازی ارتباطات اینترنت به منظور افزایش سرعت اینترنت از جمله قابلیت هایی هستند که در نرم افزار PC Tools Performance Toolkit به وضوح به چشم می آیند.


لینک دانلود با توضیحات دیگر برنامه تو ادامه مطلب هست



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

 

منبع : www.AsanDownload.com


 

مدیریت پسوردها برای مدیران و البته کاربران امروزه به یکی از مواردی تبدیل شده که می تواند در زندگی روزمره تاثیر زیادی داشته باشد، یک مدیر که در موارد مختلف پسوردهایی را دارد و همیشه هم سعی کرده تا پسوردها متفاوت و به اصطلاح Sensetive هم باشد که درصد هک آن ها پائین آید مطمئنا در مدیریت آن ها کار آسانی را هم پیش رو نخواهد داشت. مدیریت و داشتن پسوردهای طولانی کار بسیار سختی است مخصوصا که این پسوردها متعدد و زیاد هم باشند. نرم افزارهایی در این زمینه وجود دارند که می توان با استفاده از آن ها کار مدیریت و تولید پسوردهای ایمن را آسان تر از آنچه به نظر می رسد انجام داد. Sticky Password نام یکی از همین نرم افزارهایی است که با استفاده از واسط کاربری جذابش کار مدیریت حرفه ای پسوردها را آسان می سازد. این ابزار که توانایی های متعددی در مدیریت پسوردها دارد قادر است تا پسوردهایی ایمن را به صورت کاملا خودکار و Random هم تولید کند که به مراتب ایمن تر از پسوردهایی هستند که ما روزانه از آن ها استفاده می کنیم. این ابزار که با محیط های مختلف نظیر حافظه های فلش و همچنین موبایل ها، شبکه های کامپیوتری و خود ویندوز سازگار بوده و می تواند کار پسوردگذاری را هم در این گونه محیط ها انجام دهد، در حقیقت این ابزار علاوه بر مدیریت پسوردها قادر است تا بخش های مختلف سیستم را پسوردگذاری کرده و ایمن نماید و در پایان هم این ایمن سازی ها را مدیریت کند. الگوریتمی که این ابزار استفاده می کند در حالت 256 بیتی بوده و به همین دلیل بسیار ایمن خواهد بود ؛ پسوردهایی هم که نرم افزار Sticky Password تولید می کند قابلیت هک و کرک کردن را نداشته و به هیچ وجه کسی قادر نیست این پسوردها را هک نماید.


 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود Babylon Pro محبوب ترین مترجم دنیا


 

در ترجمه زبان های مختلف به فارسی و البته بالعکس بدون شک هیچ نرم افزاری به اندازه Babylon معروف و مشهور و البته محبوب نیست. نرم افزاری کارآمد که با سازگاری و هماهنگی با اکثر زبان های زنده دنیا برای همه کاربران به عنوان یک نرم افزار مرجع مطرح است. وجود Glossary های متعدد برای زبان های مختلف اولین خصوصیت بسیار مهم و کلیدی است که در این ابزار به وضوح به چشم می خورد. این واژگان های بسیار زیاد کمک می کنند تا کاربران بهتر بتوانند ترجمه کلمات مورد نظر را پیدا کنند ؛ البته لازم به ذکر هم هست که از چند نسخه پیش Babylon قابلیت ترجمه متن ها را هم به عنوان قابلیتی جدید اضافه کرده که به محبوبیت این ابزار کمک زیادی می کند.
به وسيله این ابزار کاربر به سرعت مي تواند Email ها، صفحات اينترنتي، اسناد، پيام های فوری و ... را ترجمه کند. براي ترجمه متن يا کلمه مورد نظر کافيست فقط يکبار بر روي آن کليک کرده تا پنجره کوچک محاوره اي Babylon ظاهر شده و نتايج و معني آن را به نمایش در آورد. اين نرم افزار براي تشخيص کلمات در محيط هاي غير متني (مانند اسناد PDF) از روش تشخيص نوري نويسه ها يا OCR استفاده مي کند. این قابلیت هم گاهی بسیار مهم می شود زمانی که ما کاربران یک کتاب الکترونیکی با فرمت PDF را در اختیار داریم در حالی که مجبور هستیم آن را ترجمه هم کنیم. شناخت کلمات از داخل عکس ها می تواند کمک زیادی کند تا کار ترجمه فوق العاده سریع به پیش رود.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

 

منبع : www.AsanDownload.com


این برنامه یکی از بهترین و حرفه ای ترین و در عین حال ساده ترین برنامه برای ساخت کلیپهای فلش و تبليغات اينترنتي ميباشد. امروزه جايگاه كليپهاي فلاش و بنر هاي تبليغاتي جاي خود را در اينترنت باز كرده است ساخت آسان و گذاشتن كلمات و تصاوير با افكتهاي خيره كننده يكي از كارهاي اين نرم افزار قدرتمند ميباشد. با استفاده از این برنامه می توانید در کلیپهای خود از متن، عکس، صدا و تصویر و .. به راحتی بهره ببرید. می توانید از آن برای ساخت دکمه های فلش و دیگر جلوه های فلش برای به کار گیری در سایت و وبلاگ خود استفاده کنید و ... نرم افزار SWiSH Max مجهز به 380 افكت زيبا و جديد براي گذاردن بر روي متون و تصاوير ميباشد كه قدرت شما را در خلق اثر چندين برابر مي نمايد. مجهز بودن به بخش برنامه نويسي مانند جاوا، ساخت خودكار اشكال ساده , توانايي قدرتمند Import و Export نمودن فايلهاي SWF و همچنين توانايي بسيار جالب در كاهش فايلهاي فلش به كمترين مقدار نيز گوشه اي از ويژگي هاي اين نرم افزار قدرتمند و محبوب مي باشد.

لینک دانلود تو ادامه مطلب هست



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a