اجرای این بازی بروی ویو 3 به همراه کلیپ این بازی زیبا رو میتوانید از لینک زیر دانلود کنید...

دانلود

منبع
 




تاریخ: شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

هر ساله و در اولین ماه از سال نو میلادی نمایشگاهی در شهر لاس‌وگاس امریکا برگزار می‌شود که نگاه بسیاری را به سمت خود معطوف داشته است و بسیاری از شرکت‌ها آن واقعه مهم را برای معرفی محصولات جدید خود انتخاب می‌نمایند. امسال هم این نمایشگاه که نامش CES ( مخفف کلمات Consumer Electronics Show ) می‌باشد از ۱۰ لغایت ۱۳ ژانویه در لاس‌وگاس به مدت چهار روز برگزار خواهد شد و بسیاری از سایت‌های معتبر فعال در زمینه آی تی و اخبار فناوری در تدارک پوشش خبری آن می‌باشند.امسال بیش از ۲۷۰۰ شرکت کننده قصد دارند بیش از ۲۰ هزار محصول جدید خود را به بیش از ۱۴۰ هزار نفر بازدیدکننده معرفی نمایند . بد نیست با هم نیم نگاهی به تاریخچه این همایش بزرگ گجت و فناوری دنیا بیندازیم تا اهمیت آن برای دوستان روشن گردد:

CES برای اولین بار و در سال ۱۹۷۶ با حمایت بنیاد لوازم مصرفی دیجیتال آمریکا از ۲۴ لغایت ۲۸ ژوئن در شهر نیویورک برگزار شد و سپس این لاس وگاس بود که توانست افتخار میزبانی این واقعه مهم آی تی ایالات متحده امریکا را کسب نماید.معمولاً تدارک این نمایشگاه از شروع به ساخت دکور و اختصاص غرفه‌ها تا پایان نمایشگاه و جمع آوری آن ۱۸ روز به طول می‌انجامد. همان طور که گفته شد در نمایشگاه امسال بیش از ۲۰ هزار محصول و فناوری جدید از سوی شرکت‌های شرکت کننده معرفی خواهند شد که با توجه مدت زمان برگزاری نمایشگاه در هر ده دقیقه یک محصول معرفی می‌شود.این نمایشگاه در مساحتی بالغ بر ۴۸۸ هزار متر مربع برگزار می‌شود که برابر با مساحت ۲۸ زمین راگبی است!!.از نکات جالب این نمایشگاه این است که کمپانی اپل از غایبین بزرگ CES است و ترجیح می‌دهد محصولات خود را در کنفرانس سالانه اپل معرفی نماید.نکته قابل توجه دیگر این است که این نمایشگاه برخلاف نمایشگاه های حوزه آی تی در ایران مانند الکامپ به روی عموم مردم باز نیست و تنها صاحب نظران و متخصصان و ارباب رسانه می‌توانند از آن بازدید به
عمل آورند.

 


همان طور که قبلاً گفته شد به دلیل اهمیت این نمایشگاه بسیاری از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند آخرین محصولات و فناوری‌های خود را در CES رونمایی کنند و تاریخچه این نمایشگاه پر است از محصولات و گجت هایی که سرآمد عصر و دوره خود بودند. به عنوان مثال معرفی دیسک لیزری در سال ۱۹۷۴،رونمایی از کنسول بازی ATARI در سال ۱۹۷۵،معرفی ساعت صفحه دیجیتال در سال ۱۹۷۶،رونمایی و معرفی دیسک سخت موسوم به CD و همچنین هندی کم در سال ۱۹۸۱ که انقلابی در دوره خود بود،معرفی بازی محبوب تتریس در سال ۱۹۸۸ و مینی دیسک در سال ۱۹۹۳و همچنین کنسول محبوب Xbox مایکروسافت در سال ۲۰۰۱ و دیسک نوری بلوری در سال ۲۰۰۳ و نیز معرفی تلویزیون ۱۵۰ اینچی پلاسمای پاناسونیک نمونه محصولاتی است که در این نمایشگاه و برای اولین بار به نمایش درآمده بودند.اما سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ در این نمایشگاه سال ترافیک گجت ها و محصولات مبتنی بر سیستم عامل android،انواع گوشی‌های هوشمند و تبلت ها و نیز نمایشگرهای سه بعدی بود. امسال باید منتظر بود و دید چه محصولاتی عرضه خواهند شد و چه فناوری‌هایی رونمایی خواهد شد. آی تی بلاگ هم سعی خواهد کرد پوشش خبری مناسبی از این واقعه مهم آی تی ارایه دهد لذا با ما همراه باشید تا آخرین اخبار را به سمع
و نظر شما همراهان همیشگی برسانیم.


این اینفوگرافیک اطلاعات بهتر و مفیدتری در اختیار شما قرار خواهد داد
.


 




تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

گوشی C7 نوکیا دارای سیستم هوشمند با سیستم عامل سیمبین سری ۳ می باشد . این گوشی با طراحی ساده و صفحه لمسی از طرفداران زیادی برخوردار شده است .  گوشی C7 نوکیا با این امکانات عالی و سیستم عامل جدید و طراحی خود توجه گروه های زیادی از کاربران معمولی و حرفه ای را به خود جلب کرده است .

دانلود نرم افزار , برنامه , موبایل , بازی آندروید , نرم افزار آندروید - معرفی گوشی C7 نوکیا



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا


به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید | kabood

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

گوشی‌های موبایل در CES 2012 غوغایی به پا کردند، موتورولا، سامسونگ و سونی گوشی‌هایی برای ارضای اشتهای سیری‌ناپذیر به نمایش گذاشتند، نوکیا نخستین گوشی ویندوزی پشتیبانی‌کننده از شبکه ۴G را معرفی کرد و اینتل هم پردازنده Atom کم‌مصرف خود را با به‌کارگیری آن در گوشی K800 شرکت چینی Lenovo به جهانیان شناساند.

HTC Titan II: این گوشی ویندوزی ، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی، صفحه نمایش 4.7 اینچی، پردازنده 1.5 گیگاهرتزی، لنز زاویه باز و دو فلش LED دارد، پشتیبانی از شبکه ارتباطی LTE از ویژگی‌های این گوشی است.
گروه اينترنتي مرداب | www.Mordab-Group.Ir


Lumia 900 نوکیا
با بدنه یکپارچه پلی‌کربناتی‌اش جلب توجه کرد، این گوشی صفحه نمایش 4.3 اینچی AMOLED دارد و نخستین گوشی ویندوزی است که از شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی می‌کند. پردازنده این گوشی 1.4 گیگاهرتزی است.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

Babylon Pro 8.0.6 - r3
امروزه وجود يک ديکشنري خوب در هر رايانه اي لازم است . نرم افزارهايي که روزانه با آنها سرو کار داريم ،با پيغام هايي که در رايانه هميشه مواجه مي شويم  همه و همه ما را ملزم به نصب يک ديکشنري خوب براي ترجمه ي لغات و حتي متن کرده است . نرم افزاري که محيط کاربري آساني داشته باشد و بتوان در هر لحظه معني لغتي را که مي خواهيم به ما بدهد . وقتي سخن از ديکشنري خوب و کاربردي در رايانه مي شود اولين نرم افزاري که به ذهن مي رسد نرم افزار محبوب بابيلون(Babylon) مي باشد که از هر لحاظ ايده آل است . تا به حال در زمينه ي نرم افزارهاي مترجم نرم افزار هاي مختلفي ساخته شده که در اين ميان ديکشنري بابيلون از محبوبيت بيشتري نسبت به ساير نرم افزارهاي مترجم بر خوردار است. از همين رو امروز در ميهن دانلود ورژن جديد ديکشنري Babylon را برايتان آماده کرده ايم. همانطور که مي دانيد بابيلون يکي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي ديکشنري است که قادر است لغات و متون را به 17 زبان مختلف دنيا از جمله زبان فارسي ترجمه کند که اينکار را به آساني و تنها با يک کليک انجام مي دهد. يکي از قابليتهاي بسيار عالي که در نسخه هاي جديد اين نرم افزار ديده مي شود امکان ترجمه ي صفحات وب سايتهاست در واقع شما با اتصال به اينترنت و وارد کردن آدرس سايت مورد نظر و انتخاب زبان ترجمه مي توانيد ترجمه ي جملات و کلمات موجود در وب سايت مورد نظرتان را ببينيد.مي توانيد متن ايميل خود را فارسي ببينيد . با دکمه ي ميانبر مي توانيد معني يک کلمه را در آن واحد مشاهده نماييد. علاوه بر اين مي توانيد واحدهاي مورد نظرتان را به يکديگر تبديل کنيد مثلآ هر ريال ايران چند دلار آمريکاست. همچنين مي توانيد تلفظ صحيح و درست کلمات را با هم استفاده از اين نرم افزار بيابيد. اين نرم افزار محبوب و کاربردي را مي توانيد به صورت رايگان از پاتوق یو دريافت نماييد و از امکانات ويژه ي آن لذت ببريد .


ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

کنه کول طراح برجسته  و مبتکر نیویورکی اخیرا چهار ساعت با صفحه لمسی را معرفی و عرضه کرده است
کنه کول
 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

یکی از شرکت های بزرگ در زمینه تولید گوشی های همراه، شرکت نوکیا است. مشتریان گوشی های نوکیا در جهان و ایران بسیار زیاد هستند و غالبا تمایل به تهیه این مارک گوشی در ایران بیشتر از سایر گوشی ها بوده است.

به گزارش نایتفا و به نقل از آی تی نیوز، گوشی های نوکیا تفاوت ها و نکات جالبی را در دل خود دارند که دانستن آن ها علی الخصوص برای دوستداران این نوع از گوشی ها می تواند بسیار جذاب باشد. با هم ده نکته از این نکات جالب را می‌خوانیم:

۱- صدای زنگ مخصوص نوکیا به نام ” Nokia tune” ، آهنگی است که در حقیقت ” گرین والس” نام دارد و توسط آهنگساز معروف اسپانیانی به نام فرانسیسکو تارگ در قرن ۱۹ میلادی نواخته شده است. در ابتدا این آهنگ با همان نام گرین والس بر روی گوشه های نوکیا بود. اما از سال ۱۹۹۸ بعد از آن که این صدا به صدای آهنگ نوکیا معروف شد به نام فعلی تغییر پیدا کرد.

۲- اولین ارتباطی که از طریق GSM ، سیستم ارتباطات جهانی برقرار شد، در سال ۱۹۹۱ در هلسینکی با حمایت شبکه نوکیا بود که برای نخست وزیر فینلند، هری هلکری، توسط گوشی نوکیا صورت گرفت.

۳- درحال حاضر نوکیا بزرگترین تولید کننده دوربین های دیجیتال به شمار می‌رود، زیرا با توجه به دوربین های ویژه موبایل توانسته است گوی سبقت را از تولید کنندگان قدیمی دوربین ها برباید.

۴- صدای مخصوصی که برای صدای پیام های کوتاه در گوشی های نوکیا است عینا صدای دستگاه تلگراف به هنگام زدن کلمه sms است. همچنین صدای تلگراف به هنگام درج عبارت “connecting people”، با روند تصاعدی صدای زنگ ها مشابهت دارد.connecting people، به معنای به هم رساندن انسان ها است و شعار شرکت نوکیا می‌باشد. صدای استاندارد (Standard) نیز در این گوشی ها با صدای M(message) در تلگراف ها یکی است.

۵- فونت یا همان نوع حرف که در نوکیا به صورت شرکتی در آمده است و در کلیه بخش های راهنمایی، نوشتاری این گوشی ها کاربرد دارد AgfaMonotype Nokia Sans font نام دارد که توسط اریک اسپیکرمن طراحی شده است.

۶- در آسیا، رقم ۴ هرگز برای نام هیچ یک از مدل های گوشی نوکیا عنوان نشده است زیرا در بیشتر مناطق جنوبی و شرق آسیا عدد ۴ ، عدد بدشانسی است.

۷٫ نوکیا در سال ۲۰۰۶ ، در لیست مجله فورچن به عنوان قابل تحسین ترین شرکت ها در رده بیستم ایستاد. در حالی که مقام اول در زمینه شبکه های ارتباطی را کسب کرده بود و چهارمین رده را در شرکت های غیر آمریکایی.

۸- بر خلاف سایر گوشی های مدرن امروز در بازار، گوشی های نوکیا از زمانی که ارتباط برقرار می‌شود ، زمان مکالمه را ثبت نمی کند بلکه از همان زمانی که شروع به تماس گرفتن می کنید ، زمان مکالمه محسوب می‌شود (البته به غیر از گوشی های سری ۶۰ مانند ۶۶۰۰).

۹- گاهی نوکیا را با نام آیکون (aikon) صدا می‌ کنند . البته کلمه آیکون برای کسانی که از نوکیا استفاده نمی‌کنند و محققین در زمینه نرم افزارهای کامپیوتری معنی دیگری دارد.

۱۰- نام شهری که نوکیا در آن متولد شده از رودی که از این شهر می گذرد گرفته شده است. این شهر که خود نیز نوکیا نام دارد، نام رودی که از آن عبور می‌کند “نوکیان ویرتا” است. این نام نیز خود از کلمه قدیمی در زبان فنلاندی گرفته شده است که به معنای سمور سیاه است که البته در محتوای کلمه بیشتر معنی غم واندوه می‌دهد.




تاریخ: پنج شنبه 5 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

بیچاره هستید اگر فکر کنید همه‌چیز به قیمت وابسته است و باز هم بیچاره‌تر هستید اگر فکر کنید تنها می‌توان روی قیمت با دیگران رقابت کرد.
خبر درگذشت «استیو جابز»، جادوگر اپل، بدون شک یکی از مهم‌ترین اخباری بود که دوستداران فن‌آوری ‌اطلاعات نه‌تنها در ماهی که گذشت بلکه در یک‌سال اخیر، شنیدند. 

آقای اپل در اثر متازتاز سرطان پانکراس دچار ایست تنفسی شد و در 56‌ سالگی درگذشت. او در طول 35‌ سال فعالیت حرفه‌ای خود، همواره موفق بود و بی‌شک برای رسیدن به این موفقیت از رموزی استفاده می‌کرد که شاید کمتر کسی از آن آگاه باشد. شاید به همین دلیل بود که پس از مرگ استیو جابز، تعداد بسیاری پیام تسلیت از مردم دنیا که تحت تاثیر وی و نبوغش قرار گرفته بودند، مخابره و به اطرافیان وی ارسال شد.
امروز دیگر نام اپل در کنار استیو جابز و محصولات شگفت‌انگیزی با نشانه «i» از قبیل: iPhone، iPod iPad، iTunes، iMac، iBook، iAD، iOS و... شناخته می‌شود و بسیارند کسانی که با جزئیات یا چگونگی و نحوه زندگی وی آشنایی داشته و مسائل مربوط به آن را دنبال می‌کنند اما به نظر می‌رسد صرف‌نظر از زندگینامه این مبدع و بنیانگذار اپل، آن‌چه بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد، درس‌هایی است که استیو جابز می‌تواند به هر فردی بدهد.
«گای کاوازاکی» 52‌ ساله که در بخش سرمایه‌گذاری در «سلیکون ولی» اشتغال دارد و در نخستین سال‌های شکل‌گیری اپل در جهت موفقیت این شرکت کمک‌های شایانی کرده، درپی درگذشت استیوجابز روی پروفایل خود در «گوگل پلاس» فهرستی از نکات رازآمیزی را نوشته که می‌گوید آن‌ها را در طول کار با جابز آموخته است.
«کاوازاکی» که کار با استیو جابز را از 1983 آغاز کرد به مدت چهار سال همکاری نزدیکی با رئیس اپل داشت. اکنون وی این فهرست را تدوین کرده است تا هیچ یک از درس‌های جابز از بین نروند یا به دست فراموشی سپرده نشوند.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 5 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود بازی PES 2012 - نسخه نهایی
بالاخره پس از یک سال اولین نسخه نهایی از بازی بسیار محبوب PES انتشار پیدا کرد. بازی فوق العاده جذاب فوتبال حرفه ای که در میان کاربران بسیار محبوب است. خوشحالیم جز اولین سایت هایی هستیم که این بازی را انتشار می دهیم. نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد نسخه نهایی و کاملا انگلیسی مي باشد. آنچه در مورد این بازی از مدت های قبل صحبت شده مواردی بوده که نشان می دهد هوش مصنوعی بازی به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. ضربات پنالتی که در نسخه 2011 با مشکلات زیادی رو به رو بود کاملا بهبود یافته و کاربر راحت تر می تواند ضربات پنالتی را روانه دروازه حریف کند. بازی تیمی فوق العاده تقویت شده و کاربر می تواند با استفاده از قابلیتی به نام Teamate Control خواهد توانست همزمان دو بازیکن را کنترل کند. بازیکی که صاحب توپ است و بازیکی که کاربر می خواهد به او پاس دهد.
مدافعان و دروازه بان به شکل قابل ملاحظه ای پیشرفت کرده و اند حرکات آن ها در هنگام دفاع کاملا نزدیک به واقعیت است ؛ قابلیت هایی هم نظیر قرار گیری کاربر جای بازیکن ، مربی و همچنین رئیس باشگاه به این نسخه از بازی اضافه شده است. لایسنس لیگ های معتبر اروپایی که در نسخه قبلی هم خریداری شده بود در این نسخه هم امکان اجرا خواهند داشت. گرافیک بازی هم نسبت به قبل تقریبا تفاوت چندانی نکرده اما حرکات بازیکنان ، چهره ها ، ورزشگاه ها ، تصویر برداری ها و نکات ریز دیگر در PES 2012 کمی جذاب تر شده است. در مورد بازیکنان سعی شده حرکات آن ها تطابق زیادی با حرکاتی که به صورت واقعی در مسابقات انجام می دهند داشته باشد و البته به نظر می رسد Konami در این امر بسیار موفق هم عمل کرده است. حالت تمرین به طور کامل متحول شده و با بهبود چشم گیری رو به رو شده است. در تمرینات کاربر خواهد توانست به دستوراتی که خود بازی به وی می دهد تمامی تکنیک های حمله ، دفاع ، دریبل و ... را فرا بگیرد.
در مورد تیم ها ، نام بازیکان ، تغییرات و نقل و انتقالات ، ورزشگاه ها و موارد دیگر Konami قول های فراوانی داده که همه به شکل صحیح خود قابل استفاده باشند. برای مثال نام بازیکنان کشور آلمان یا تیم های بوندسلیگا با نام صحیح درج شده باشند.
نسخه ای که پیش روی شما عزیزان قرار گرفته است تنها نسخه ای است که فعلا در اینترنت موجود می باشد. زبان اتوران آلمانی بوده اما با تلاش مدیران به صورت انگلیسی درآمده است ؛ دقت داشته باشید پیشنهاد می شود کاربرانی که اینترنت پرسرعت دارند این نسخه را دانلود کنند چرا که در صورت ارائه نسخه های کامل تر آنها جایگزین بازی فعلی خواهند شد. ضمنا حتما طریقه کرک کردن و توضیحات تکمیلی که در ادامه مطلب موجود است را مطالعه فرمائید.

 


 

با توجه به قولی که داده بودیم در صورت ارائه نسخه کاملا انگلیسی و بدون مشکل در سایت قرار داده خواهد شد ، بالاخره این نسخه ارائه شده و شما کاربران عزیز می توانید به صورت رایگان این بازی فوق العاده را دانلود کنید. دوستانی که نسخه قبلی را دانلود نموده اند تنها کافیست فایل مربوط به زبان گزارشگر انگلیسی را دانلود نمایند. همچنین در صورت ارائه آبدیت های جدید برای این بازی در سایت قرار داده خواهد شد.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 5 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a