این عکس پس زمینه بادا 2 تقدیم به تمام هواداران بادا

از رام جدید s8600 استخراج شده




برای دیدن سایز اصلی اینجا کلیک کنید

 

 

 

 




تاریخ: شنبه 7 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 



 

اینتل در کنفرانس خبری امسال CES خود اعلام کرده بود که چیپست های معرفی شده قرار است در تلفن های واقعی قرار داده شده و توسط مصرف کنندگان واقعی مورد استفاده قرار گیرند. مثل اینکه قرار است این اتفاق به زودی بیافتد و لنوو K800 اولین تلفن با پردازنده اینتل است که طی بهار توسط اپراتور یونی کام در چین عرضه خواهد شد. 

این تلفن از پردازنده ۱.۶ گیگاهرتزی با تکنولوژی چیپ موبایل ۳۲ نانومتری اینتل بهره می برد که با نام Medfield شناخته شده و بخشی از خط تولید Atom اینتل است. کا ۸۰۰ صفحه نمایش ۴.۵ اینچی داشته و کمی بیشتر از ۱۰ میلیمتر ضخامت دارد. این تلفن همانند پردازنده های قوی می تواند به خوبی از پس کارهایی همچون پخش فیلم 1080p از طریق پورت HDMI بر روی تلویزیون های اچ دی برآید. از دیگر امکانات آن می توان به NFC و صفحه نمایش HD با قابلیت پخش 720p نام برد. دوربین این اسمارت فون ۸ مگاپیکسلی بوده و علاوه بر این به وای فای، بلوتوث 3.0 و جی پی اس داخلی مجهز است. 

به نظر می رسد دومین شرکت بعد از لنوو که قرار است در سال جاری تلفن با پردازنده اینتل را به بازار عرضه کند، موتورولا باشد. اما هنوز در خصوص این همکاری و مشخصات تلفن مورد نظر چیزی اعلام نشده است.






تاریخ: دو شنبه 7 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

تبلت یا نت بوک

در سال‌های اخیر تبلت پی‌سی ها به دنیای کامپیوتر وارد شده اند .کامپیوترهای کوچک و باریکی که فاقد کیبورد هستند به‌همراه یک صفحه‌ی لمسی .شاید روزی که بیل گیتس دنیا را با این نوع از Computing آشنا کرد فکرش را نمی‌کرد که پرچمدار تبلت‌ها آی‌پد اپل باشد . استیو جابز توانست مفهومی جدید از یک تبلت را ارائه کند و کاربران را متقاعد سازد که یک تبلت برای آنها بسیار سودمند است و بدون شک سال ۲۰۱۱ سال جنگ بین تبلت‌ها خواهد بود.

سال ۲۰۱۰ از آن سال‌هایی بود که تکنولوژی بوسیله ارائه‌ی محصولات پیشرفته و قوی تحولی اساسی کرد .در سال ۲۰۰۹ نت‌بوک‌ها فروش خوبی داشتند و دلیل آن قیمت مناسب و سایز کوچک‌تر نسبت به لپ‌تاپ ها بود همچنین این دیوایس‌های کوچک می‌توانستند ویندوز ۷ مایکروسافت را اجرا کنند که این برای یک کاربر خیلی مفید بود .


ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

خوب: پردازنده قدرتمند، طراحی خوش دست و قاب فلزی محکم،  کیفیت مکالمه خوب

بد: قیمت بالا برای بادا، نویز عکس ها، تغییر چشمگیری نسبت به مدلهای قبلی ندارد، عدم پشتیبانی از Flash

پیشنهاد: Samsung Wave 3 را تنها به دلیل سادگی کاربری سیستم عامل بادا و صفحه نمایش فوق العاده اش میتوان یک همراه سرگرم کننده و خوب دانست. البته قیمت بالای آن برای یک بادا، بسیار تردید برانگیز است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

خوب: قیمت مناسب، امکانات ارتباطی خوب

بد: پردازنده ضعیف، بدنه نه چندان مقاوم

پیشنهاد: با پرداخت مبلغی در حدود ۱۶۰ هزار تومان می توانید صاحب گوشی شبه هوشمندی شوید که تا مدتها شما را جذب خود خواهد کرد.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

بازی موبایل FIFA 2012 که توسط EA Mobile در سال ۲۰۱۱ ساخته شده است. این بازی با فرمت جاوا و در ۶ سایز تصویر عرضه شده است. که هم اکنون میتوانید به صورت رایگان از سایت موب ۴ یو دریافت نمایید.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 7 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

سونی تبلت اس

Sony Tablet S


 

تبلت دارای ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافطه داخلی، سیستم عامل Android نسخه ۳٫۱، دوربین ۵ مگاپیکسل، فوکوس اتوماتیک و لمسی، فیلمبرداری با وضوح 720p، صفحه نمایش ۹٫۴ اینچ لمسی با وضوح مناسب و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، حسگر شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، خروجی صدای استاندارد، شبکه بیسیم، بلوتوث استریو، بلندگوهای استریو و ...
 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

سونی اریکسون اکسپریا آرک اس

سونی اریکسون در ماه اکتبر گوشی دیگری از سری اکسپریا را ارائه می کند که در واقع با کمی تغییر نسبت به مدل چند ماه پیش تولید می شود. این گوشی که اکسپریا آرک اس نام دارد بسیار باریک است و از یک پردازشگر قوی 1.4GHz Qualcomm MSM8255 بهره می برد و دوربینی که بر روی آن تعبیه شده نیز با کیفیت 8.1  megapixel ، قابل توجه می باشد. با توجه به این نکته که یک سنسور Exmor R با 3D sweep Panorama ، نیز در دوربین در نظر گرفته شده است، کاربر قادر خواهد بود که عکس های دو بعدی گرفته شده را به سه بعدی تبدیل کند.

گوشی جدید سونی اریکسون با صفحه نمایش 4.2 اینچی در 5  رنگ مختلف برای افرادی که علاقه مند به داشتن یک اسمارت فون کامل هستند، انتخاب مناسبی به نظر می رسد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

به نظر می رسد طلسم فروش یکی از پیشرفته ترین محصولات سونی بالاخره شکسته شد. آنها موفق شدند پس از یک هفته حدود نیم میلیون نسخه از کنسول اصلاح شده خود را که همان PS3 Slim باشد، در سراسر جهان به فروش برسانند. بدون شک دلیل این روند صعودی چیزی جز کاهش قیمت آن (300 دلار) نمی تواند باشد. حال باید منتظر بود و دید که آیا کفه ترازوی فروش که تاکنون به سمت Xbox 360 سنگینی می کرد، از جای خود تکان خواهد خورد...؟


 




تاریخ: سه شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

تبلت‌های جدید جهان در کنگره Mobile World 2011
تبلت های جدید

هنوز سرو صدای رایانه‌های لوحه‌ای یا تبلت‌ها (tablet) در نمایشگاه بین‌المللی مصرف‌کنندگان (CES) امسال راه انداخته بودند، کاملا فرو ننشسته بود که شرکت‌های تولیدکننده، نمونه‌های جدید دیگر این نوع رایانه‌های لوحه‌ای را به میدان آوردند. در کنگره جهانی موبایل امسال (۲۰۱۱ Mobile World Congress)، شرکت‌های سامسونگ، HTC، ایسر و LG هر یک به نوبه خود رایانه‌های لوحه‌ای جدیدی را معرفی و به بازار عرضه کردند. اگر همه این تبلت‌ها را به محصولات دیگری که از سوی HP، RIM، ViewSonic و موتورولا عرضه شده بودند اضافه کنید، آن وقت می‌توانید بفهمید چرا امسال را سال محاسبات رایانه‌ای بدون صفحه کلید (keyboard-less computing) نامیده‌اند


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a