takmob

Gif به گونه ای از عکس های گفته می شود که معمولا متحرک هستند ویا به اصلاح حالت انیمیشنی دارند. Blumentals Easy Gif Animator نام برنامه قدرتمند می باشد که به وسیله آن قادر خواهید بود تا تصاویری با فرمت Gif ایجاد کنید. شما به وسیله این نرم افزار ساده می توانید تا به ساخت انواع انیمیشن ها، بنر های تبلیغاتی، دکمه های وب سایت ها بپردازید. این نرم افزار هیچ گونه افت کیفیتی در عکس ها ایجاد نمی کند. همچنین شما قادر خواهید تا عکس ها و انیمیشن های از قبل ساخته شده را به داخل برنامه وارد کنید و لایه های مختلف آن را مورد ویرایش قرار دهید. شما با این نرم افزار می توانید بر روی عکس های خود متن های دلخواه با افکت های زیبا و جالب نیز ایجاد کنید. از سایر ویژگی های این برنامه قدرتمند می توان به قابلیت گذاشتن صدا و صوت بر روی انیمیشن، ذخیره فایل ها با فرمت Swf، پشتیبانی از فرمت های مختلف عکس، سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز  و ... اشاره کرد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدرضا

 آیا برای ساخت بنر ها وقت زیادی را صرف می کنید و در اکثر مواقع به طرح دلخواه خود نمی رسید؟ اگر به دنبال یک نرم افزار ساده و کارآمد می گردید این بار سایت دانلود رایگان نرم افزار Banner Maker نرم افزار طراحی صفحات وبرا برای شما تهیه دیده است تا به راحتی و تنها با چند کلیک به طرح بنر دلخواه خود دست یابید. Banner Maker یک نرم افزار سریع و آسان برای ساخت بنر های تبلیغاتی، دکمه ها، تصاویر متحرک، لوگو، عکس های تبلیغی و دیگر گرافیک های صفحات وب کاربرد دارد. تمام این کارایی ها تنها در این نرم افزار با ابزار آماده و آسان گردآوری شده اند.

Banner Maker Pro 7.0.3 - نرم افزار ساخت بنر



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود Pro Evolution Soccer 2013 Demo + Unlock All League Patch - بازی فوتبال حرفه ای 2013 نسخه دمو + پچ بازکننده تمام لیگ ها
(91/5/26) تغییرات:

پچ باز کردن تمامی لیگ ها اضافه شد.

سری بازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2013 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دفت کافی انجام شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود Doodle Jump - بازی موبايل پرش دودل
    

 

(91/5/4) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 1.13.5 برای اندروید

هشدار: به شدت اعتیاد آور است! در بازی دودل با کنترل و انجام حرکات زیگزاگ ماهرانه و دقیق دودل این چهارپای عجیب را هدایت می کنید تا بر روی کاغذ شطرنجی بالا و بالاتر رفته، از موانع و سیاه چاله ها جان سالم به در برده، دشمنان پیش رو را با پرتاب بمب هایی که بر روی بینی اش نصب است از بین برده تا در نهایت این سفر پر پرش خود را به اتمام برساند.

 


ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود Stealth Chopper 3D - بازی موبایل هلیکوپتر مخفی
 

بازی Stealth Chopper 3D یک بازی اکشن به سبک جنگ با هلیکوپتر است که در 4 محیط متفاوت با اسلحه ها و موشک های مختلف به جنگ دشمنان میروید. گرافیک 3D این بازی و کیفیت صدای آن به جذابیت های بازی اضافه کرده است. جهت اجرای هر چه بهتر بازی، گوشی های دارای پردازنده ۱ گیگاهرتزی (دو هسته ای Tegra 2) و حافظه رم ۵۱۲ توصیه می شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلودAssassin's Creed Brotherhood MacOSX - بازی کشیش قاتل برادر هوود برای مک

Ezio یک قاتل افسانه ای حرفه ای و پایدار می باشد که وظیفه آن رفتن به شهر رم ، مرکز شهر فساد و ظلم و حمله کردن به قلب دشمن و نابود کردن آن است.Ezio به عنوان یک رهبر و حامی می باشد که به وسیله افراد و دوستان مختلف که هرکدام سلاح خاص خود را دارند به مرکز دشمن حمله کرده و آن را نابود کند . برای اولین بار در این بازی از یک سو شما بایستی با شخصیت Ezio بجنگید و از سوی دیگر در قالب افرادی که به شما کمک می کنند بایستی بازی کنید .



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود Photoshop CS6 Essential Training - آموزش فتوشاپ CS6

ادوبی فوتوشاپ (Photoshop، به معنی کارگاه عکاسی) یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. 
در این دوره آموزش فتوشاپ، مدرس Julieanne Kost به شما نشان می دهد که چگونه برای تولید تصاویر با کیفیت بالا در مقدار زمان کوتاه، از ترکیبی از ادوبی فتوشاپ CS6، ابزار پل، و عکس های خام دوربین استفاده کنید.

عناوین آموزشی:
- سازماندهی تصاویر در پل
- افزودن ابرداده مانند حق چاپ و کلمات کلیدی
- در حال ویرایش در RAW دوربین در مقابل در فتوشاپ
- رتوش در RAW دوربین
- فایل های پردازش دسته ای
- سفارشی کردن فضای کاری فتوشاپ
- انتخاب قالب فایل و حل و فصل
- برداشت، پوسته پوسته شدن و چرخش تصاویر
- کار ​​با لایه ها، از جمله لایه های ادغام و مسطح
- انتخاب و ماسک لایه
- پررنگ و تغییر رنگ تصاویر
- سایه اندازی و برجسته
- رتوش و شبیه سازی
- ساخت پانوراما از تصاویر متعدد
- اضافه کردن فیلتر و شفاف
- کار ​​با حالت های ترکیبی
- اضافه کردن نوع
- کار ​​با ویدیو در فتوشاپ CS6



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود بایت شماره 236 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان

عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 236:
- مشهد، شهری رو به آینده‌ای روشن
- اله‌سیت، کودکی آینده‌‌دار
- ارتباطی قدرتمند میان مردم و شهرداری
- مشهد و نمایشگاهی تخصصی
- رویدادی به نام اله‌سیت
- شکل جدید بازیگوشی‌های وب
- امضای دیجیتال، منحصر به فرد‌تر از اثر انگشت
- یکی برای روز مبادا
- ساخت قالبی شبیه سایت Google.com با کمک Div (قسمت یازدهم)

- اله سیــــت، پلکانی بـرای الکتــــرونیکی شدن شهــــــرمان
- تجارت الکترونیک، از دیروز تا امروز
- شبیه‌سازی در صنایع پتروشیمی
- موسیقی با چاشنی خلاقیت
- سفر به خاطرات
- بهترین دوربین، دوربین همراه شماست! (قسمت دوم)
- روبات فرمان‌بردار
- انتقال مستقیم داده‌ها به حافظه فلش
- بوی غذای مورد علاقه‌تان را چاپ کنید!
- جدول شماره 236
بازی، یک، فرمول 1 واقعی، در اتاق شما 
- بازی، مرگ به نجات جنگ می‌رود
- بازی، با خوردن کوچک‌ترها بزرگ‌تر شوید!
- و... 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود Norton Internet Security 2012 v19.8.0.14 - نرم افزار اینترنت سکوریتی نورتون

همه ما كم و بیش با نرم افزارهای قدرتمند Norton آشنایی داریم. آنتی ویروس Norton نیز از دیر باز مورد توجه بسیاری از كاربران كامپیوتر بوده است. حال نرم افزار Norton Internet Security علاوه بر دارا بدون همان هسته آنتی ویروس قوی امكاناتی نیز جهت حفظ امنیت سیستم در مقابل خطرات ناشی از وبگردی و خواندن نامه ها و بنر های تبلیغاتی و ... را نیز در خود جای داده است. از ویژگی هایی این نرم افزار می توان به سرعت بالا و حداقل استفاده از منابع سیستم اشاره نمود كه این خود می تواند به كاركرد بهتر و رضایت بیشتر تمامی كاربران اینترنتبیانجامد.
سیستم تشخیص هوشمند ویروس و تروجان این نرم افزار نیز از قابلیت های بسیار هیجان انگیزی هست كه به بالابردن امنیت سیستم شما كمك بسیار زیادی می كند. این نرم افزار قادر است تا از ورود هرگونه بد افزارها که از راه های مختلف و به خصوص از اینترنت قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آن ها نماید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود ProXimity Talk - نرم افزار موبایل قطع و وصل خودکار تماس ها
 

با استفاده از نرم افزار ProXimity Talk و سنسور مجاورت گوشی خود تماس ها را به طور خودکار قطع یا وصل کنید. نحوه کار این برنامه به این صورت است که در هنگام دریافت تماس کافی است گوشی را به گوش خود بچسبانید تا تماس وصل شود و اگر گوشی را از گوش خود دور کنید تماس قطع می شود. همچنین می توانید به جای قطع و وصل تنظیمات دیگری مثل فعال کردن اسپیکر لحاظ نمایید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a